دانلود فایل زیپ Magisk ورژن 18.1 و ورژن 7.0.0 اپلیکیشن Magisk Manager نسخه پایدار

برنامه نویس معروف اندروید، topjohnwu، یک بروزرسانی دیگر برای پروژه بلند مدت و جاه طلبانه Magisk منتشر کرد. Magisk Manager با تغییرات اصلی در رابط کاربری به نسخه 7 بروزرسانی شده است. این برنامه به منظور سهولت استفاده به صورت مجدد طراحی شده است. این نسخه همچنین اندروید 4.1 و بالاتر را پشتیبانی می کند. بنابراین آخرین نسخه این برنامه از پشتیبانی از نسخه قبل از Magisk 18 را از دست می دهد. پس لازم است در دستگاه خود از آخرین نسخه ها استفاده کنید و نه ورژن های قدیمی. نسخه 18.1 برنامه نیز از ارسال اسکریپت های OTA برای دستگاه های A/B را تعمیر کرده و استفاده از حافظه را هنگام تایید و ثبت تصویر بوت کاهش داده است.

Magisk محبوب ترین ابزار روت برای اکثر کاربران اندروید است. در اینجا بروزرسانی جدیدی البته با ثبات بیشتر و پشتیبانی دستگاه های بسیاری از سازندگان ارائه شده است. با نسخه 18.1 برنامه Magisk شما پشتیبانی رسمی از فریم‌ور EMUI 9.0 از هوآوی را دریافت می کنید. همچنین این نسخه Kirin 960 از همین سازنده را نیز پشتیبانی می کند. مهمتر از همه، شما می توانید اکثر دستگاه های اندروید اعم از اندروید 9، 8 و 8.1 تا اندروید 4.2 را روت کنید.

Magisk Manager یک برنامه معین برای برای تبلت ها و تلفن های اندروید روت شده است. شما هم به نسخه زیپ Magisk (نصب از طریق بازیابی TWRP) و هم به برنامه Magisk Manager (نصب به عنوان یک برنامه معمولی) نیاز خواهید داشت.

چرا باید گوشی خود را روت کنیم؛ برای آشنایی با دلایل روت کردن گوشی در این لینک همراه ما باشید.

تغییرات نسخه 18.1 فایل زیپ Magisk

  • (همگانی) پشتیبانی از EMUI 9.0
  • (همگانی) پشتیبانی از دستگاه های Kirin 960
  • (همگانی) پشتیبانی از اندروید 4.2
  • (همگانی) نوسازی پایه کد اصلی

تغییرات نسخه 7.0.0  اپلیکیشن Magisk Manager

  • بازطراحی رابط کاربری
  • نمایش تخفیف به صورت بومی
  • پشتیبانی از اندروید 4.1 (گرچه Magisk بومی تنها از اندروید 4.2 پشتیبانی می کند)
  • بهبود قابل توجه عملکرد صفحه نمایش
  • تعمیر ارسال اسکریپت OTA برای دستگاه های A/B
  • کاهش استفاده از حافظه هنگام تایید و ثبت تصویر بوت
  • از دست دادن پشتیبانی از نسخه های پایین تر از Magisk 18

دانلود Magisk 18.1

در ادامه لینک مستقیم برای دانلود فایل از منبع Github که متعلق به پروژه است را قرار داده ایم.

همچنین از طریق این لینک می توانید هر نسخه ای از برنامه را که بخواهید از نسخه های قدیمی گرفته تا آخرین نسخه را دانلود و نصب کنید.

با استفاده از آخرین نسخه پایدار یا بتای زیپ Magisk و فلش کردن آن به وسیله بازیابی TWRP برای روت کردن دستگاه های اندرویدی با نسخه اندروید 9، 8 و 8.1، 7، 6 و حتی نسخه های قدیمی تر را روت کنید. همچنین ممکن است لازم باشد تا برنامه Magisk Manager را پس از وارد شده به سیستم نصب کنید.

در صورتی که نیازی به استفاده از برنامه نداشتید یا کلا نخواستید از آن استفاده کنید و می خواهید گوشی خود را آنروت کنید، پس باید حذف کننده زیپ Magisk را از طریق بازیابی TWRP بر روی دستگاه خود فلش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *