نحوه دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان

اکثر تولیدکنندگان حتی با اینکه در سفارشی سازی سیستم دستگاه خود بسیار محدود هستند ولی با این حال بازهم برخی لایه های سفارشی سازی را درستگاه های خود انجام می دهند. سامسونگ در سال گذشته یک فروشگاه تم بومی برای گوشی های هوشمند خود راه اندازی کرد که کاملا با اندروید خام متفاوت است. در این فروشگاه به طور پیش فرض ابتکار کمی وجود دارد، همچنین شخصی سازی کاملا رایگان و در اختیار کاربر است.

با این حال، برخی ویژگی ها وجود دارند که گوگل هنوز آنها را به طور بومی در دسترس عموم قرار نداده است، مانند فروشگاه تم گلکسی. همه می دانیم سامسونگ هر هفته تعداد زیادی تم جدید به این فروشگاه اضافه می کند و در حال حاضر 500 بسته تم (شامل رابط کاربری گلکسی S10 و S9) بیش از برندهای دیگر را در خود جای داده است. همچنین سبک طراحی موارد و حتی یک پورت دقیق از رابط کاربری سامسونگ گلکسی نوت 5 در آن وجود دارد.

مطمئنا پشت این فروشگاه تجارتی وجود دارد و به همین دلیل برخی از این تم ها پولی هستند و باید خریداری شوند. البته هنوز هم تم‌های رایگانی در آن وجود دارند که می توانید به سادگی آنها را دانلود کرده و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید تا به سادگی رابط کاربری تاچ‌ویز را تغییر داده و آن را باب میل خود کنید. اما هنگامی که این موضوع به ذهن کاربران پیشرفته اندروید می آید، در ذهن خود دنبال راهی برای هک فروشگاه تم سامسونگ می گردند تا بتوانند گزینه های پولی را به طور رایگان دریافت کنند. در این مطلب ما روش مرحله به مرحله دریافت تم های پولی را به صورت رایگان و بدون روت بررسی خواهیم کرد.

برای آشنایی با بهترین تم‌های رایگان سامیونگ در سال 2019 در این لینک همراه ما باشید.

دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان و بدون روت

فروشگاه تم اجازه می دهد تم های پولی را به صورت رایگان دریافت کنید و به مدت 5 دقیقه و به صورت آزمایشی آنها را در دستگاه خود پیش نمایش  کنید تا ببینید ارزش خرید دارد یا خیر. خوشبختانه ما می توانیم زمان آزمایشی را برای استفاده نامحدود دور بزنیم.

  1. ابتدا باید یک گوشی سامسونگ داشته باشید که از فروشگاه گلکسی پشتیبانی کند. اکنون وارد تنظیمات شوید و Themes (طرح‌های پس‌زمینه) را انتخاب کنید. سپس روی More Themes ضربه بزنید.

a 2 نحوه دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان

  1. سپس دنبال تم موردنظر بگردید و روی آن ضربه بزنید تا صفحه جزئیات و گزینه‌های خرید/دانلود یا دانلود آزمایشی را ببینید. حالا باید روی Download Trial (دانلود آزمایشی) ضربه زده و دانلود را شروع کنید. پس از اتمام دانلود می‌توانید برای اعمال آن روی “Free Trial” (اجرای آزمایشی) ضربه بزنید.

b نحوه دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان

  1. هنگامی که اجرای آزمایشی را فعال کردید اجازه دارید تا از تم به مدت 5 دقیقه استفاده کنید. اکنون برنامه Package Disabler را دانلود کرده (از پایین مطلب) و در گوشی خود نصب کنید.
  2. اکنون برنامه را باز کرده و مجوزهای درخواست شده توسط این برنامه را تایید کنید. هنگامی که وارد برنامه شدید کلیدواژه Theme را جستجو کنید. در اینصورت دو برنامه با نام‌های Themes و Theme Store مشاهده خواهید کرد. شما باید تغییرات را یک به یک در دو برنامه ایجاد کنید.

c 1 نحوه دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان

  1. در ابتدا از نتایج جستجو باید برنامه Theme Store را انتخاب کنید در اینصورت یک منو ظاهر می‌شود. در این منو روی گزینه Clear Data ضربه بزنید. سپس برگردید و از نتایج جستجو Themes را انتخاب کنید، سپس روی دکمه Disable ضربه بزنید.

d نحوه دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان

  1. این همه کاری است که باید انجام دهید. اکنون تم پولی همیشه و به صورت رایگان برای شما در دسترس است. به یاد داشته باشید اگر می‌خواهید تم‌های پیش‌فرض را برگردانید یا می‌خواهید یک طرح دیگر را انتخاب کنید باید از درون برنامه Package Disabler، برنامه Themes را Enable (فعال) کنید.

برخی از بهترین تم های پولی سامسونگ

Blue flower Nougat
Aurora Minimalist Pink
Card UX Galaxy Note 5
The symbolic view of USA Infinity W/ Backgrounds
Material Design Dark Knight
iOS10 Onyx

100ها تم مانند اینها در فروشگاه سامسونگ وجود دارد که می توانید با استفاده از روش بالا و بدون پرداخت هیچ هزینه ای آنها را دریافت کنید.

به یاد داشته باشید این تم های هک شده سامسونگ در حال حاضر روی سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge، S6 Edge+، S7، S7 Edge، J7، J7 Prime و تمام دستگاه هایی که از ویژگی فروشگاه تم سامسونگ بهره مند هستند، کار خواهند کرد. برخی از دستگاه سامسونگ مانند گلکسی نوت 5 این فروشگاه را ندارند. امیدواریم این راهنما به شما در دریافت طرح‌های پولی فروشگاه تم‌های سامسونگ کمک کرده باشد.

دانلود Package Disabler Pro 15.2 با لینک مستقیم 

دانلود از گوگل پلی

32 دیدگاه دربارهٔ «نحوه دریافت تم های پولی سامسونگ به صورت رایگان»

  1. سلام ببخشید من تازه note 8 خریدم میخواستم بدونم هر دو سیم کارت همزمان 4g نمیشه ؟ اگه میشه چطور ؟

  2. سلام من وقتی Clear data میزنم پیغام not supported میده یعنی نمیتونم اینجوری تم های پولی را رایگان استفاده کنم، گوشیم J5 2016 هست

  3. سلام من وقتی Clear data میزنم پیغام not supported میده یعنی نمیتونم اینجوری تم های پولی را رایگان استفاده کنم، گوشیم J5 2016 هست

  4. من این برنامه رو از یه جا دیگه قبلا دانلود کرده بودم چندماهی هم کارمیکرد اما گوشیمو خاموش کردم و سیمکارت و تعویض کردم دیگه کارنکرد ورژنهای دیگشم نصب کردم اصلابرنامش بازنمیشه و سریع خارج میشه
    برنامه فریز کردن هم چندتا نصب کردم خوب نبودن راه دیگه هست،؟

  5. سلام گوشی من قبلا بهنین برنامه رو بالا میاورد وتم های پولی رو فعال میکردم اما الان بالا نمیاره باید چیکار کنم میشه لطفا سریع راهنمایی کنید

  6. گوشی من به جای theme store گزینه ی galaxy theme رو داره…انجام دادم اما بعد از ۵ مین خارج شد باید چیکار کنم؟؟

  7. سلام گوشی من s8 و اندروید 9 داره و روت شده اما بعد از اعمال تغییرات در برنامه package disabler بعد از گذشت 5دقیقه تم قبلی دوباره ظاهر میشه

    1. سلام فکر کنم تو منطقه ایران تم های پولی اصلن نمایش داده نمیشن.
      راهی هست برای رفع این مشکل؟⁷

  8. سلام.این برنامه به گوشی آسیب نمیزنه؟
    آخه شنیدم روت کردن ممکنه یه مشکلاتی ایجاد کنه و خدمات بعد از فروش و گارانتی گوشی رو باطل کنه.این برنامه هم همینطوره؟
    یه سوال دیگه اینکه چرا نمیتونیم تم رو بخرم ارور میده که روش پرداخت وجود نداره؟یعنی این مشکل پرداخت حل نمیشه؟ممنون میشم پاسخ بدین.

  9. برای تم های پولی دقیقا چرا مشکل پیش اومده معلومه؟ به اینترنت مربوطه؟ تحریمه ؟ چیه داستانش هیچ راه دور زدنی براش نیست؟

  10. سلام گوشی من چی سون کور هستش و اندروید ۹.این برنامه رو نصب کردم واردش شدم و همه ی مراحل و انجام دادم ولی بعد ده دیقه باز به تم قبلی بر می گردم ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. سلام و درود . وایه من کار کرد . گوشیم شارژ بریش تموم شد . خاموش شد . وقتی روشنش کردم تم برگشته بود . خواستم از همین روش بالا استفاده کنم . گزینه themes . رو مینویسم نشون نمیده . نمیاد بالا . اصلاً تم استورم انگار نی ک فعال یا غیره فعالش کنم

  12. الان با توجه به تحریمهای سامسونگ اصلا تم های پولی نمایش داده نمیشه آیا راهی هست که بشه این تحریمها رو دور زد و تم‌های پولی رو دریافت کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *