رفتن به حالت safe mode در اندروید

حالت اول

اندروید یکی از پایدار ترین  سیستم عامل ها است،اما این سیستم عامل نیز از مشکلات عملکردی مستثنی نیست ،و این موضوع می تواند هر لحظه اتفاق بیافتد .همینطور که از گوشی استفاد می کنید می توانید متوجه شوید که گوشی تان به خوبی کار می کند یا نه .اگر حس می کنید مشکلی وجود دارد،خصوصا اگر برنامه جدیدی نصب کرده و یا به روزرسانی جدید دریافت کرده اید،بهترین کار این است که با رفتن به حالت safe mode ،بدون اجرای برنامه های جدید و بروز سانی ها.حالت safe mode  به شما اجازه می دهد گوشی خود را فقط با برنامه ها و سرویس های  ضروری راه اندازی کنید.راه اندازی مجدد در حالت safe mode  مشخص می کند که مشکل مربوط به عملکرد هر برنامه سیستمی پیش فرض است یا برنامه های شخص ثالث و بروزرسانی ها.

Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 1 Version 2 رفتن به حالت safe mode در اندروید

1.کارایی دستگاه خود را بررسی کنید.همینطور که از گوشی استفاد می کنید می توانید متوجه شوید که گوشی تان به خوبی کار می کند یا نه .اگر حس می کنید مشکلی وجود دارد،خصوصا اگر برنامه جدیدی نصب کرده و یا به روز رسانی جدید دریافت کردید،بهترین کار این است که با رفتن به حالت ایمن،بدون برنامه جدید یا به روزرسانی دوباره کار کنید.

  • راه اندازی مجدد در حالت امن مشخص می کند که این  مشکل مربوط به عملکرد برنامه های  سیستمی از پیش نصب شده است  یا  برنامه های جدید شخص ثالث و یا برزرسانی های جدید است.
  • Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 2 Version 2 رفتن به حالت safe mode در اندروید

2دکمه پاور گوشی تان را نگه دارید.این کار گزینه های منوی پاور را اجرا نشان می دهد.

3گزینه ی “Power Off” را انتخاب کنید. بگذارید گوشی کامل خاموش شود.

Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 3 Version 2 رفتن به حالت safe mode در اندروید

4گوشی تان را روشن کنید.دکمه ی پاورگوشی تان را دوباره فشار داده و نگه دارید.

v4 760px 4278572 5 رفتن به حالت safe mode در اندروید

5همزمان دکمه ی کم و زیاد کردن صدای دستگاه خود را فشار داده و نگه دارید.تا زمانی که دستگاه راه اندازی می شود نگه دارید.زمانی که دستگاه اندرویدتان راه اندازی شد،عبارت ‘Safe mode در گوشه ی پایین سمت چپ صفحه تان نمایش داده شده را خواهید دید.

v4 760px 4278572 6 رفتن به حالت safe mode در اندروید

6دوباره کارایی دستگاه را بررسی کنید.با کار کردن معمولی با دستگاه چک  کنید که  بهبودی در عملکرد وجود دارد یا نه .اگر بهبودی حس کردید دلیل مشکل در استفاده وزمره و معمولی از گوشی می تواند برنامه های نصب شده  یا بروز رسانی ها باشد.

  • اگر متوجه شدید که دستگاه شما در حالت safe mode به خوبی کار می کند،باید برنامه ها را پاک کنید به روزرسانی های جدید را غیرفعال کنید.به تنظیمات رفته》برنامه ها و به روزرسانی هایی که فکر میکنید دلیل ایجاد این مشکل  هستند را جستجو کرده و آنها را حذف کنید.

روش دوم :استفاده از منوی پاور

  1. توجه داشته باشید که برخی دستگاه های قدیمی تر و چنددستگاه جدید نمی توانندبا این روش وارد حالت safe mode شوید.

v4 760px 4278572 7 رفتن به حالت safe mode در اندروید

2. عملکرد گوشی تان را بررسی کنید.

Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 8 رفتن به حالت safe mode در اندروید

3. دکمه ی پاور گوشی اندرویدتان را برای 2ثانیه نگه دارید.این کار منوی پاور را نمایش می دهد.

Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 9 رفتن به حالت safe mode در اندروید

4 .”Power off”را زده و نگه دارید.یک پنجره ی محاوره ای ظاهر می شود که از شما می پرسد. می خواهید گوشی را در حالت safe mode اجرا کنید.

Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 10 رفتن به حالت safe mode در اندروید

5. گزینه  OK را فشار دهید.زمانی که گوشی اندرویدتان راه اندازی مجدد شد،گزینه ی Safe modeرا در پایین گوشه ی سمت چپ صفحه تان خواهید دید.

Boot Your Android Cell Phone Into Safe Mode Step 11 رفتن به حالت safe mode در اندروید

6. دوباره عملکرد گوشی تان را بررسی کنید.با استفاده معمولی از دستگاه  بررسی کنید که آیا بهبود در عملکرد وجود دارد.اگرچنین است،علت مشکلات عملکرد در حالت عادی می تواند به دلیل یک برنامه نصب شده یا به روزرسانی شده باشد،نه به دلیل خود سیستم عامل اندروید.

v4 760px 4278572 12 رفتن به حالت safe mode در اندروید

  • اگر متوجه شدید که دستگاه شما درحالت ایمن به درستی کار میکند،ادامه دهید و  برنامه ها یا به روزرسانی های جدید را لغونصب یا غیر فعال کنید .به تنظیمات رفته》برنامه ها و به روزرسانی هایی که فکر می کنید دلیل ایجاد این موضوع هستند را جستجو کرده و آنها را حذف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *