چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟ فونت ها گاهی خسته کننده و گاهی هم کسل کننده است . حتما دیده اید که برخی از گوشی ها چه فونت های زیبایی دارند،گاهی تعویض یک فونت می تواند تمام ظاهر گوشی شما را تغییر دهد و این تغییر واقعا بی نظیر است . تغییر فونت در گوشی سامسونگ کار سخت و پیچیده ای نیست زیرا از ابتدا در گوشی های سامسونگ عوض کردن فونت به صورت پیشفرض در تلفن همراه قرار داشته است .

همچنین شرکت سازنده برای عوض کردن فونت گوشی سامسونگ نرم افزارهایی را برای دانلود در استور سامسونگ قرار داده است تا بدون هیچ مشکل و نگرانی بتوانید ظاهر تلفن همراه خود را به شکل دلخواه در آورید .

در این آموزش از سامسونگ یار سعی کرده ایم راهنمای کاملی را برای عوض کردن فونت گوشی به شما ارائه دهیم تا بتوانید بدون مشکل و به راحتی تغییر تایپوگرافی و فونت را انجام دهید . تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

نحوه عوض کردن فونت گوشی سامسونگ

اگر فقط می‌خواهید فونت را کمی تغییر دهید، کار زیاد سختی پیش روی‌تان نیست. صفحه نوتیفیکیشن را پایین بکشید و روی آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید.

2 14 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

روی گزینه «Display» کلیک کنید و سپس روی تنظیمات «Font and Screen Zoom» بزنید.

3 13 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

4 15 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

در این منو می‌توانید گزینه‌های بزرگنمایی صفحه‌نمایش و اندازه فونت را تغییر دهید اما اگر صفحه را تا انتها پایین بکشید، بخشی به نام «Font Style» خواهید یافت که در آنجا می‌توان تمام فونت‌های موجود روی گوشی را مشاهده کرد. و عجب فونت‌های خوبی هم هستند.

5 10 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

اما به این چند تا فونت خوشگل محدود نیستید. یک بخش کامل برای دانلود فونت‌های جدید وجود دارد!

نحوه اضافه کردن فونت‌های جدید به گوشی‌های سامسونگ

نصب فونت های سیستم جدید در دستگاه های Samsung Galaxy نسبتاً ساده است. با این حال، باید از فروشگاه گلکسی برای نصب فونت های جدید استفاده کنید زیرا نصب آنها از منابع دیگر می تواند منجر به مشکلات سازگاری شود.

در انتهای منوی Font Style، روی گزینه «Download Fonts» کلیک کرده و بیایید ببینیم چه چیزهایی پیدا خواهیم کرد.

6 11 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

این گزینه شما را به فروشگاه Galaxy Apps می‌برد، جایی که زشت‌ترین فونت‌های پیشنهادی سامسونگ را پیدا خواهید کرد. و البته بیش‌ترشان هم پولی هستند!

7 9 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

اگر می‌خواهید فقط فونت‌های رایگان را ببینید، از بالا روی «Top Free» کلیک کنید؛ که البته تعدادشان هم زیاد نیست.

8 7 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

9 7 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

طلای واقعی در بخش «Paid» (پولی) است، آنجاست که فونت‌های کلاسیک محبوبی مثل Phat Boi و Whimsy را خواهید یافت.10 7 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

11 6 چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟منتهی اگر برای خوشگل کردن فونت‌های گوشی مشکلی با رد کردن یکی-دو دلار ندارید، حتما این کار را بکنید.

فونت چیست ؟

در حروفچینی فلزی، فونت اندازه، وزن و سبک خاصی از حروف است. هر فونت مجموعه ای منطبق از نوع است، با یک قطعه (“مرتب”) برای هر علامت، و یک حروف چاپی متشکل از طیف وسیعی از فونت هایی که یک طرح کلی را به اشتراک می گذارند.

در استفاده مدرن، با ظهور فونت های کامپیوتری، اصطلاح “فونت” به عنوان مترادف “تایپ فیس” مورد استفاده قرار گرفت، اگرچه یک تایپ فیس معمولی (یا “خانواده فونت”) از تعدادی فونت تشکیل شده است. به عنوان مثال، تایپ “Bauer Bodoni” (نمونه در اینجا نشان داده شده است) شامل فونت های “Roman” (همچنین “عادی”)، “Bold” و “Italic” است. هر کدام از اینها در اندازه های مختلف وجود دارد. اصطلاح “فونت” به درستی برای هر یک از اینها به تنهایی اطلاق می شود، اما ممکن است دیده شود که برای اشاره به کل تایپ فیس به طور ضعیف استفاده می شود. هنگامی که در رایانه استفاده می شود، هر سبک در یک “فایل فونت” دیجیتال جداگانه است.

هم در حروفچینی سنتی و هم در استفاده مدرن، کلمه “فونت” به مکانیسم تحویل حروف اشاره دارد. در حروفچینی سنتی، فونت از فلز یا چوب ساخته می‌شود: برای نوشتن یک صفحه ممکن است به فونت‌های متعدد یا حتی چند تایپ فیس نیاز باشد./ ویکی پدیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *