غیرفعال کردن کلید بیکسبی در گوشی های سامسونگ گلکسی

بیکسبی را به وسیله کلید بیکسبی که غالبا در پایین کلید تنظیم صدا، در کناره چپ گوشی، قرار گرفته است راه اندازی کنید. شما اکنون وارد صفحه اصلی بیکسبی (Bixby Home) شده اید. در گوشه بالای سمت راست یک آیکون چرخ دنده مشاهده می کنید. با استفاده از آن و از منوی کشویی، گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات پایین بروید تا گزینه Bixby Key را پیدا کنید و بر روی آن ضربه بزنید. در صفحه بیکسبی با دو گزینه مواجه می شوید. برای غیرفعال کردن کلید بیکسبی، گزینه  Don’t open anything را انتخاب کنید.

اگر شما موفق به پیدا کردن آیکون چرخ دنده نشدید، احتمالا در همانجا سه نقطه بصورت عمودی می بینید که همان کارکرد را دارد. بر روی نقطه ها ضربه بزنید، پایین بروید تا گزینه Bixby Key را پیدا کنید، آنگاه گزینهDon’t open anything را انتخاب کنید.

Bixby Home Disable غیرفعال کردن کلید بیکسبی در گوشی های سامسونگ گلکسی

غیرفعال کردن صفحه بیکسبی

روش فوق، کار کردن با بیکسبی را فقط با استفاده از کلید بیکسبی متوقف می کند. اما هنوز اگر صفحه اصلی گوشی را به سمت راست بکشید می توانید به بیکسبی دسترسی داشته باشید. اگر قصد دارید این را هم غیر فعال کنید از روش زیر پیروی کنید.

 

در صفحه اصلی (Home Screen) انگشت خود را در یک نقطه خالی برای چند لحظه نگه دارید. هنگامی که منوی تنظیمات رابط کاربری راه اندازی می شود، به سمت چپ صفحه بروید تا زمانی که قالب Bixby Home را ببینید. در بالای این صفحه یک سوئیچ تعویض (toggle switch) خواهد بود. با غیر فعال کردن دیگر بیکسبی در زندگی شما دخالت نخواهد کرد!

فعال کردن کلید و صفحه بیکسبی

فعال کردن بیکسبی بسیار ساده است؛ دقیقا شبیه غیرفعال کردن آن. چند لحظه انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید. به سمت چپ بروید و Bixby Home را فعال کنید. سپس به  Bixby Home رفته و با رفتن به منوی تنظیمات، کلید بیکسبی را نیز فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *