قیمت، تاریخ انتشار و موجود شدن گوشی Honor Play

Honor Play یک گوشی میان‌رده‌ی مخصوص گیمرهاست که با هدف ارائه عملکرد عالی در یک گوشی پایین‌رده ساخته شده است. بهترین بخش ماجرا اینجاست که قسمت «میان‌رده» که در توضیحات این گوشی آورده شده، بیش‌تر از آنکه به مشخصات گوشی برگردد، به قیمت گوشی اشاره دارد. تاریخ انتشار Honor Play برای چین، روز 16 خرداد و برای هند، روز 15 مرداد بود. همچنین یک رونمایی جهانی در همایش IFA 2018 برای آن برنامه‌ریزی شده است. این گوشی به گونه‌ای قیمت‌گذاری شده که بخش تازه و ناگهانی‌جوانه‌زده‌ی بازار، یعنی گوشی‌های گیمینگ را خشنود و سرحال کند.

قیمت گوشی Honor Play

برای آنکه از قیمت جهانی این گوشی اطلاع پیدا کنیم، باید تا زمان رونمایی رسمی آن در فروشگاه جهانی – 8 شهریور – منتظر بمانیم، منتهی از قیمت گوشی در کشورهای هند و چین، همین حالا هم اطلاع داریم. در هند و چین، گوشی Honor Play در دو مدل در دسترس است، یکی با رم 4 گیگابایتی و دیگری با رم 6 گیگابایتی؛ و هر دو نیز مقدار مشابهی حافظه داخلی – یعنی 64 گیگابایت – دارند. در این دو کشور، Honor Play در رنگ‌های آبی اقیانوسی و مشکی نیمه‌شب، همراه با طرح مخصوص گیمرها (همانطور که در تصویر بالا می‌بینید) در دسترس بوده است.

قیمت مدل چهار گیگابایتی: 291 دلار

قیمت مدل شش گیگابایتی: 349 دلار

موجودی Honor Play در بازار

Honor Play مدتی می‌شود که در هند موجود بوده است، منتهی در حال حاضر فقط می‌توان آن را از طریق حراج موقت از فروشگاه آمازون هند (Amazon India) و وبسایتِ هندی Honor خریداری کرد. حراج‌های موقتی خیلی سریع تمام می‌شوند، پس باید تیز باشید. حراج موقت بعدی وبسایتِ Honor برای روز 6 شهریور و حراج موقت بعدی آمازون برای روز 7 شهریور، هر دو در ساعت 12 ظهر زمان‌بندی شده‌اند.

خرید از سایت Honor

خرید از سایت آمازون

نظر شما چیست؟ آیا وقتی این گوشی گیمینگ در فروشگاه‌های کشورتان موجود شود آن را خریداری خواهید کرد!؟ نظراتتان را در زیر برای سامسونگ‌یار کامنت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *