مشکلات رایج سامسونگ Galaxy S9 و راه حل آنها

در اینجا برخی مشکلات Galaxy S9 سامسونگ همراه با راه حل های آنها را در اخیار شما می گذاریم. سامسونگ پیشروترین تولیدکننده گوشی های هوشمند اندرویدی در جهان است و برخی از بهترین گوشی های هوشمندی که تا کنون دیده اید، توسط این شرکت بزرگ ساخته شده اند. با این حال، تکنولوژی مستلزم اشتباه و مشکل است زیرا هیچ چیز کامل نیست. با توجه به این موضوع، آخرین نسخه سری S سامسونگ یعنی Galaxy S9 به عنوان یکی از بزرگترین پرچمداران داری مشکلاتی نیز هست. خوشبختانه، در این مطلب ما این مشکلات را همراه با راه حل پیشنهادی خود برای شما ارائه می کنیم.

بیشتر مشکلات سامسونگ گلکسی +S9 یا S9 مربوط به بخش نرم افزار است. و به دلیل اینکه این مشکلات سخت افزاری نیست می توانید راه حال های متعددی را برای حل آنها در پیش بگیرید. در اینجا مشکلاتی که ممکن است به آنها بربخورید به همراه راه حل آنها برای شما قرار گرفته است.

مشکلات رایج سامسونگ Galaxy S9 و راه حل آنها

به لیست مشکلات بروید و راه حل مورد علاقه خود را برای مشکل مورد نظر انتخاب کنید.

Black Crush

بسیاری از خریداران آشکار شدن نقطه های متفاوت در قسمت های سیاه ویدئوها، ظاهر شدن تکه های سیاه و تار شدن برخی تصاویر را گزارش کرده اند. این مشکل با نام “Black Crush issue” شناخته می شود. این مشکل به طور کلی با نسخه بزرگتر Galaxy S9 یعنی نسخه Plus و در سطح روشنایی کم ظاهر می شود. می تواند با راه حل های زیر حل شود.

  • شرکت برای حل مشکل باید بروزرسانی نرم افزاری ارائه کند.
  • همچنین می توانید با برنامه ای به نام “Screen Balance” این مشکل را حل کنید. این برنامه به شما اجازه کنترل صفحه نمایش به صورت دستی برای تنظیم رنگ، سایه رنگ و سطوح سیاهی در +Galaxy S9/S9 می دهد.

قرار گرفتن روشنایی صفحه به صورت خودکار در حالت بسیار کم

صاحبان سامسونگ +Galaxy S9/S9 با مشکلی برخورد کرده اند که هنگامی که صفحه گوشی قفل می شود، سطح روشنایی صفحه در شب یا مناطق تاریک روی حالت بسیار کم تنظیم می شود. این اتفاق در حالی رخ می دهد که حالت های “Auto Brightness” (روشنایی خودکار) و “Blue Night Mode” (فیلتر نور آبی) غیرفعال هستند. متاسفانه این مشکل تنها یک راه حل دارد.

این مشکل زمانی رخ می دهد که کاربر اطلاعات خود را از دستگاه قبلی در دستگاه جدید یعنی Galaxy S9 بازیابی کرده و در دستگاه قبلی “Night Mode” (حالت شب) فعال بوده است. تنها راه حل این مسئله، بازنشانی داده کارخانه(Factory reset)  برای دستگاه است. اطمینان حاصل کنید که گزینه  “Restore System Settings” (بازگرداندن تنظیمات سیستم) را پس از بازنشانی غیرفعال کنید. نگران نباشید، اطلاعات شما پس از ورود به حساب گوگل بازگردانده می شوند.

سایه رنگ زرد در صفحه نمایش

برخی از کاربران درباره سایه رنگ زرد موجود در صفحه نمایش +Galaxy S9/S9 شکایت کرده اند. قبیل از اینکه اقدام به تغییر گوشی خود کنید، راه حل زیر را امتحان کنید.

اگر به این مشکل برخوردید، به بخش تنظیمات Galaxy S9 بروید، سپس وارد “Display”(صفحه نمایش) شوید و “Color Mode” (حالت صفحه) انتخاب کنید. در اینجا شما قادر خواهید بود تا RGB را به صورت دستی تا جایی که صفحه نمایش بهتر شود یا حتی مشکل حل شود، تنظیم کنید. اگر مشکل برطرف نشد می توانید دستگاه خود را تغییر دهید.

امیدواریم این راه حل ها به شما کمک کرده باشند. در صورت بروز دیگر مشکلات، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات رایج سامسونگ Galaxy S9 و راه حل آنها»

  1. سلام وقت بخیر من گوشی سامسونگ اس ۹ پلاس دارم
    قسمت نویگیشن بار گوشی رو پنهان کردم وقتی داخل برنامه های گوشی میشم تو او قیمت به صورت هایلایت کم رنگ کلید های انستاگرام دیده میشه البته کار نمیکنه ولی دیده میشه نویگشن بار هم به خوبی کار میکنه ولی این هایلایت کلید های انستاگرام همیشه هست میشه راهنمایی کنید ؟

  2. من گوشی اس ۹ دارم از بعد از آخرین به روزرسانی آیکون گردی که باهاش پاسخ تماس میدادیم غیب شده خیلی ناجوره.
    میشه کمکم کنید لطفا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *