گرانترین گوشی سامسونگ 2023 + بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

برند سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین برندهای تلفن همراه است که محصولات آن را می‌توان جزء محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی به‌حساب آورد. در سال‌های گذشته بیشتر تمرکز سامسونگ روی چند خط تولید خاص بود. اما با گران‌شدن گوشی‌ها و همچنین علاقه کاربران به محصولات اقتصادی، این برند نیز تمرکز خود را روی گوشی‌ها اقتصادی میان‌رده قرار داد. البته هنوز هم کاربران زیادی وجود دارند که به‌دنبال بهترین گوشی سامسونگ هستند.

 

گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ

بیشتر افراد وقتی نام گران‌ترین گوشی سامسونگ به‌میان می‌آید، اغلب انتظار شنیدین یکی از مدل‌های سری S یا Note را دارند. اما گران‌ترین گوشی سامسونگ متعلق به هیچ کدام از این دسته‌ها نیست؛ بلکه مربوط به گوشی‌های تاشو این برند است. این گوشی‌ها که فناوری ساخت جدیدی دارند، از میان دیگر مدل‌ها بیشترین قیمت را به‌‌خود اختصاص داده‌اند.

Galaxy ZFold 3 5G

در حال حاضر Galaxy ZFold 3 5G را می‌توان گران‌ترین گوشی سامسونگ در جهان دانست. قیمت جهانی این گوشی برای نسخه پایه حدود 1500 دلار است؛ قیمتی که در میان محصولات اپل نیز کمتر دیده می‌شود.

دلیل اصلی این قیمت را می‌توان همان فناوری جدید نمایشگر تاشوی آن دانست، اما این تنها حسن این گوشی لوکس نیست. نمایشگر به‌کار رفته در آن به‌هنگام بازشدن تا 7.6 اینچ بزرگ می‌شود و در نوع خود یکی از بهترین‌ها در نمایش رنگ و روشنایی است. این نمایشگر دارای رفرش ریت 120 هرتزی بوده و برای تماشای فیلم و بازی‌کردن گزینه عالی به‌شمار می‌رود.

استفاده از گوریلا ویکتس در پنل‌ها و فریم آلومینیومی به‌همراه کیفیت ساخت بالای آن باعث می‌شود تا حس پرمیوم و لوکس‌بودن را کاملا لمس کنید. تراشه قدرتمند این مدل از نوع Snapdragon 888 5G است و همین امر آن را به بهترین گوشی سامسونگ برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی تبدیل کرده است.

Galaxy S23 Ultra

گران‌ترین گوشی سامسونگ بعد از سری ZFold، Galaxy S23 Ultra  است که در حال حاضر می‌توان آن را بهترین گوشی سامسونگ بدون توجه به قیمت آن معرفی کرد. این مدل با Galaxy S22 Ultra 5G تفاوت چندانی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری ندارد اما با آمدن آن به بازار باعث کاهش قیمت نسل قبلی شد.

S23 Ultra دارای مشخصات بهترین نسبت به سری قبل یعنی S22 Ultra است اما می‌توان مشخصه اصلی آن را دوربین 200 مگاپیکسلی آن معرفی کرد. دوربین این گوشی در تمامی مدل‌های عکاسی و روشنایی‌های مختلف دارای عملکرد بسیار قدرتمندی است و از هیچ نظر کاربر را ناامید نخواهد کرد.

Galaxy S22+ 5G

Galaxy S22+ 5G نسبت به نسخه پایین این مدل دارای نمایشگر و باتری بزرگ‌تری است و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای دوست‌داران گوشی‌های بزرگ و گیمرها محسوب می‌شود. نمایشگر 6.6 اینچی این مدل که از نوع Dynamic AMOLED 2X است، یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار بوده و می‌تواند از تمامی قابلیت‌های روز دنیا پشتیبانی کند.

دوربین‌های 3‌گانه 50 مگاپیکسلی و باتری 4500 واتی با قابلیت فست شارژ 45 واتی و همچنین رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر آن، از دیگر ویژگی‌های این مدل از برند سامسونگ بوده که آن را به دومین گوشی گران‌قیمت سامسونگ تبدیل کرده است.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

سامسونگ را می‌توان بزرگ‌ترین برند سازنده‌ گوشی در دنیای اندروید دانست که در تمامی بازه‌های قیمتی برای مشتریان خود گوشی مناسب طراحی کرده است. بسیاری از گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده از نظر مشخصات و طراحی مشابه یکدیگر هستند و همین امر افراد را به راهنمای خرید گوشی سامسونگ نیازمند می‌کند.

سخت‌افزار

یکی از مواردی که در خرید گوشی‌ باید به آن توجه شود، سخت‌افزار است. از میان مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ می‌توان سری S را به‌عنوان بهترین گزینه‌های خرید در نظر گرفت که دارای سخت‌افزار قابل توجهی هستند.

دوربین

دوربین از دیگر مواردی است که روی قیمت گوشی سامسونگ تاثیرگذار است و باید به‌هنگام خرید به آن توجه شود. از نظر دوربین نیز گوشی سامسونگ S23 Ultra دارای بهترین دوربین در میان گوشی‌های حال حاضر سامسونگ است که توانسته است بهترین عملکرد را در تست‌های سایت دگزومارک دریافت کند.

Galaxy S 23 نیز اگرچه نسبت به دیگر رقبا دارای عملکرد پایین‌تری در دوربین بوده، اما با کسب امتیاز 133 دوربین در دگزومارک، نتیجه رضایت‌بخشی را کسب کرده است.

طراحی

دیگر موردی که در انتخاب بهترین گوشی سامسونگ باید به آن توجه شود، طراحی است. سری‌های Z تاشو دارای بهترین طراحی‌ در گوشی‌های سامسونگ هستند و علاوه‌بر استفاده از بهترین فناوری‌های دنیا قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری نیز دارند.

Picture1 گرانترین گوشی سامسونگ 2023 + بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

باتری

باتری یکی از مواردی است که برای بسیاری از افراد حرف اول را در انتخاب گوشی می‌زند. در میان مدل‌های مختلف سامسونگ، سری M بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری است. این سری به داشتن باتری‌های بزرگ شهرت دارد و به‌همین دلیل برای افرادی که به‌ طول‌ عمر باتری و مدت‌زمان نگهداری شارژ اهمیت می‌دهند، این سری بهترین انتخاب خواهد بود.

گوشی سامسونگ ارزان و خوب

سامسونگ در کنار ارائه گوشی‌های پرچمدار به بازار، وارد عرصه گوشی‌های ارزان‌قیمت اما ارزشمند نیز شده است. در میان مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ، سری A ورودی قدرتمند به جمع گوشی‌های ارزان‌قیمت داشته است و با مدل‌های مختلف برند شیائومی رقابت می‌کند.

Galaxy A53، Galaxy A33، Galaxy A13، Galaxy A03s و Galaxy M53 از جمله بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب هستند که در عین داشتن قیمت مناسب، می‌توانند نیازهای شما را از یک گوشی هوشمند برآورده کنند.

ارزانترین قیمت گوشی سامسونگ

اگر به‌دنبال ارزانترین گوشی سامسونگ هستید می‌توانید از مدل‌های اولیه و ساده این برند استفاده کنید. به‌عنوان مثال گوشی Sm_B315E را می‌توان یک گوشی سامسونگ ارزان دانست که دارای کیفیت ساخت خوب، بدنه مقاومم، باتری خوب، شیار مجزا برای کارت حافظه جانبی و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است.

قیمت روز گوشی

پیش از خرید گوشی‌ از هر برندی لازم است به هزینه مورد نظر خود توجه کنید و براساس آن دست به انتخاب بزنید. برای خرید گوشی با قیمت روز می‌توانید به بانی نو مراجعه کنید و پس از مشاهده، بررسی و مقایسه برندهای مختلف و قیمت‌های گوناگون، دست به انتخاب بزنید.

جمع‌بندی

در میان برندهای مختلف تلفن همراه، برند سامسونگ از محبوب‌ترین برندهای اندرویدی است که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. این برند هرساله گوشی‌های جدید خود را با قابلیت‌ها و طراحی‌های جذاب وارد بازار می‌کند و از این طریق سعی در حفظ جایگاه خود در بازار دارد.

اگر به‌دنبال بهترین گوشی سامسونگ هستید، بهتر است پیش از انتخاب و خرید، با مدل‌های مختلف و خصوصیات هر یک آشنایی پیدا کنید. بانی نو در تلاش است تا با ارتقا سطح عملی و همچنین کیفی کاربران ایرانی، فضایی مفید برای نیرو بخشیدن به قدرت انتخاب افراد فراهم کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *