آیا حسگر اثر انگشت گلکسی S10 کند است؟ به جای آن، این تنظیمات را فعال کنید

یکی از بزرگترین مزایای سنسور اثر انگشت اولتراسونیک بر روی گوشی های گلکسی S10 و گلکسی S10+ این است دیگر لازم نیست گوشی را برگردانید تا انگشت خود را سنسور روی پشت گوشی قرار دهید. به جای آن، تنها لازم است به سادگی انگشت خود را به سادگی روی نمایشگر بگذارید، روی کاغذ که اینگونه به نظر می رسد.

متاسفانه، حسگر درون نمایشگر هنوز دارای برخی ایرادات جزئی است که باید بهبود یابند و این باعث شده که حسگر به اندازه ای که لازم بوده است در نتایج نهایی قابل اعتماد نباشد. یکی از بروزرسانی های اخیر مشکل را تا حد زیادی برای بسیاری از کاربران حل کرد ولی با تاسف اگر شما از دسته کاربرانی هستید که هنوز با این مشکل مواجه هستید، یک سنسور جایگزین وجود دارد که با فعال کردن آن می توانید به سرعت و با اعتماد گلکسی S10 خود را باز کنید.

برای حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ در این لینک همراه ما باشید.

فعال کردن بازگشایی چهره در گلکسی S10

قابلیت باز کردن چهره گلکسی S10 دارای محیطی مناسب بین امنیت و دسترسی سریع است. هنگامی که به چنین قفلی رو بیاورید گوشی شما سریعتر باز می شود. البته باید این فرضیه را بپذیرید که قفل چهره دارای امنیت هم اندازه با اثر انگشت نمی باشد و اگر کسی از عکس چهره شما استفاده کند می تواند گوشی را باز کند. البته چنین شرایطی خیلی کم پیش می آید.

ابتدا وارد تنظیمات شوید و سپس گزینه Biometrics and Security (بیومتریک و امنیت) را انتخاب کنید. از اینجا وارد بخش Face Recognition (شناسایی چهره) شده و Face unlock (بازگشایی قفل با چهره) را فعال کنید.

هنگامی که در صفحه بازگشایی قفل چهره قرار داشتید، بهتر است گزینه ماندن در صفحه را غیرفعال نکنید چون پس از یک بار باز کردن با چهره، می توان حتی با کشیدن انگشت در بار دوم قفل را باز کرد. اگر می خواهید سرعت بازگشایی را حتی از اینکه هست بیشتر کنید می توانید گزینه تشخیص سریعتر را فعال کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که این ویژگی ها بی خطر نیستند. غیرفعال کردن باقی ماندن در چهره خطر دسترسی ناخواسته را افزایش می دهد، زیرا لایه امنیتی اضافه تنها با کشیدن انگشت قابل عبور است. فعال کردن تشخیص سریع‌تر نیز امنیت را به خطر می اندازد، زیرا به طور طبیعی هنگام تشخیص سریعتر میزان دقت اندکی کاهش می یابد. اما باز هم باید گفت برای اکثر مردم در شرایط زندگی عادی، بازگشایی قفل چهره سامسونگ نیز امنیت کافی برخوردار است.

1 آیا حسگر اثر انگشت گلکسی S10 کند است؟ به جای آن، این تنظیمات را فعال کنید galaxy s10 fingerprint sensor slow enable setting instead.w1456 آیا حسگر اثر انگشت گلکسی S10 کند است؟ به جای آن، این تنظیمات را فعال کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *