نحوه قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9 و خارج کردن آن

این مطلب آموزشی درمورد نحوه ی وارد کردن و خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9+ می باشد.این گوشی اخیرا در کنگره جهانی موبایل(MWC2018)  معرفی شد و سامسونگ پیش فروش این گوشی ها را در سرتا سر جهان آغاز کرده است.زمانی که این گوشی ها برای اولین بار به دست شما می رسند اولین کاری که باید انجام دهید قرار دادن سیم کارت در محل قرار گیری آن برای برقراری تماس است.به طور کل طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S9 شباهت بسیاری به گلکسی اس 8 و نوت 8 دارد که این شباهت به خاطر طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش به نام “صفحه نمایش بی نهایت” یا “infinite Display” است. محفظه ی سیم کارت در بالای گوشی و در کنار درگاه اتصال هندزفری قرار دارد. تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن این محفظه و بازکردن آن با استفاده از یک سوزن نازک یا ابزار خارج کردن سیم کارت است که در جعبه ی گوشی قرار دارد. انجام این کار زیاد مشکل نیست اما هنوز هم هستند افرادی که درمورد نحوه ی نصب سیم کارت جست و جو می کنند. در ادامه به محفظه ی سیم کارت/کارت حافظه  در گوشی های سامسونگ گلکسی S9 و سامسونگ گلکسی S9+ می پردازیم.

نحوه ی وارد کردن و خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9
نحوه قرار دادن سیمکارت در گوشی سامسونگ

در تصویر بالا مشاهده می کنید که محفظه ی سیم کارت و کارت حافظه درست در بالای گوشی قرار دارد.سامسونگ از زمان انتشار گوشی سامسونگ گلکسی S6 یعنی زمانی که برای اولین بار طرح ترکیبی شیشه ای و فلزی را بر روی گوشی ها اجرا کرد محفظه ی سیم کارت را در بالای گوشی قرار دارد.

درصورتی که هرکدام از تجهیزات رسمی سامسونگ گلکسی S9 بر روی گوشی شما قرار دارند ابتدا باید آن را بردارید.

قبل از نصب سیم کارت مطمئن شوید که سیم کارت شما نانو است.زمانی که برای یک شبکه ی سلولی درخواست می کنید یک دو شاخه کلید اتصال در نانو سیم کارت برای شما فراهم می شود.به یاد داشته باشید که گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9+ تنها از نانو سیم کارت پشتیبانی می کنند.سایر سایزها نمی توانند درون این گوشی جا بگیرند.

سامسونگ گلکسی S9: نحوه ی وارد کردن خارج کردن سیم کارت/کارت حافظه

گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9+ دارای محفظه ای هستند که می توان دو سیم کارت در آن وارد کرد(یعنی دو سیم کارته هستند) یا این که می توانید تنها یک سیم کارت در گوشی قرار دهید و یک کارت حافظه نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی گوشی در آن نصب کنید.برای وارد کردن کارت حافظه باید مجددا سینی محفظه را خارج کرده و کارت حافظه را در آن وارد کنید.

مرحله 1.محفظه سیم کارت/کارت حافظه را در گوشی پیدا کنید.

مرحله 2.ابزار خارج کننده ی سیم کارت را که در جعبه ی گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9+ قرار دارد پیدا کنید.

مرحله 3.این ابزار را در گودی که بر روی سینی محفظه ی سیم کارت قرار دارد وارد کنید.به آهستگی این ابزار را در داخل فرو ببرید تا سینی محفظه ی سیم کارت خارج شود.

نحوه ی وارد کردن و خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9
نحوه ی وارد کردن و خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9

نکته: ابزار خارج کننده ی سیم کارت را در محل نصب هندزفری که در کنار محفظه ی سیم کارت/کارت حافظه قرار دارد فرو نبرید.

مرحله 4.به آهستگی سینی سیم کارت را بیرون بکشید.

نکته: دو محفظه در این سینی قرار دارند.همان گونه که ذکر شد می توانید از دو سیم کارت در گوشی سامسونگ گلکسی S9 استفاده کنید یا این که می توانید یک سیم کارت را همراه با یک کارت حافظه در گوشی نصب کنید.

مرحله 5.سیم کارت را در پایین و کارت حافظه را در بالای سینی قرار دهید.

نحوه ی وارد کردن و خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9
نحوه ی وارد کردن و خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ گلکسی S9

مرحله 6.اکنون سینی را دوباره در محفظه ی سیم کارت فرو ببرید.

مطمئن شوید که سینی کاملا در محفظه وارد شده باشد زیرا در غیر این صورت امکان دارد آب یا گرد و غبار وارد محفظه شود که نتیجه ی آن خراب شدن گوشی است.

نکته:گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9+ در زمره ی IP68 برای مصون ماندن از آب و گرد و غبار قرار دارد.برای حفظ ویژگی ضد آب و ضد خاک گوشی مطمئن شوید که سینی محفظه ی سیم کارت/کارت حافظه از آب و گرد و خاک مصون مانده است و در معرض هیچ گونه مایعاتی قرار ندارد

افرادی که در حال حاضر قصدی برای خریدن این گوشی ندارند ،می توانند پس زمینه های سامسونگ گلکسی S9 یا Lancher APK گلکسی S9 را روی گوشی خود نصب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *