چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم ؟

سامسونگ گلکسی S8  مشکلی از نظر دوام باتری ندارد، حداقل تا به امروز. اما اگر نیاز پیدا کردید تا از گوشی برای یک روز کامل استفاده کنید می توانید با تغییر دادن تنظیمات با یک بار شارژ مدت زمان بیشتری درا با تلفن همراهتان کار کنید.

چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم

Always on Display را غیر فعال کنید

samsung galaxy s8 battery life 4 چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم ؟

نگاه کردن به تلفن برای چک کردن زمان و هشدار ها همینطور که بر روی میز است راحت است، اما همچنین به ارامی باتری را تخلیه می کند. و وقتی بخواهید دوام باتری را افزایش دهید هر ذره می تواند تعیین کننده باشد.

برای غیر فعال کردن Always on Display به مسیر زیر بروید.

Settings>Lock screen and security > always On Display

تتنظیمات> صفحه قفل و امنیت>Always on Display

وقتی AOD (Always On Display) خاموش باشد صفحه نمایش در هنگام قفل بودن دستگاه خاموش می ماند. برای مشاهده ی زمان باید دکمه هوم را فشار دهید.

HD به اندازه کافی مناسب است

samsung galaxy s8 battery life 1 چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم ؟

در حالت پیش فرض دقت صفحه نمایش Galaxy S8 بر روی full HD  تنظیم شده است. با کاهش دقت صفحه نمایش دوام باتری افزایش پیدا می کند و همه از این بابت سود می برند. خب البته به جز افرادی که می خواهند از تک تک پیکسل های صفحه نمایش استفاده کنند.

بیایید رو راست باشیم، واقعا نیازی به دقت WQHD+  برای فرستادن پیام در واتس اپ ندارید. استفاده از تمام توانایی صفحه نمایش برای بازی کردن و یا تماشای ویدئو منطقی است.

برای استفاده های روزمره روزولوشن صفحه نمایش را بر رو روی Full HD قرار دهید. بنابراین می توانید برای بازی کردن یا تماشای ویدئو گوشی را بر روی حالت High Performance  قرار دهید. ایکونی اختصاصی در قسمت تنظیمات برای این کار قرار داده شده است.

در این صورت با رفتن به همان قسمت و خاموش کردن حالت High Performance کمتر باتری را گرسنه کنید.

روشنایی خودکار(auto-brightness) را فعال کنید

samsung galaxy s8 battery life 2 چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم ؟

اساسی ترین ذخیره باتری این است که روشنایی صفحه را خودتان کنترل کنید.

پنل اعلانات (quick setting panel) را باز کنید بعد  از ان بر روی فلش کوچک کنار نوار لغزنده ی روشنایی ضربه بزنید.

ضامن تنظیم خودکارروشنایی (auto-adjust) را خاموش کنید.

زمان خاموشی صفحه را کم کنید.

screen timeout galaxy s8 چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم ؟

محدود کردن زمان خاموش صفحه نمایش هنگامی که کارتان با گوشی با تمام شده یکی دیگر از روش هایی حقیقی برای افزایش دوام باتری است.

به صورت پیش فرض، این زمان در گوشی S8 بر روی 15 ثانیه است. بگذارید بر روی همان 15  ثانیه بماند اگر مجبور بودید این زمان را افزایش دهید تا 30 ثانیه بالا ببرید. زمان بیشتر مساوی است با هدر رفتن باتری بیشتر.

زمان خاموشی را در مسیر Settings > Display > Screen timeout. تنظیم کنید.

 

برنامه ها را به حالت خواب ببرید.

samsung galaxy s8 battery life 3 چگونه دوام باتری گلکسی S8 را افزایش دهیم ؟

سامسونگ امانی را به این گوشی اضافه اضافه کرده به صورت دستی می توانید برنا مه ها را به حالت خواب ببرید. هنگامی که برنامه ای در “خواب” است به این معنی است که در پس زمینه اجرا نمی شود و اعلان ها یش متوقف می شوند. دفعه بعد که برنامه را اجرا کردید بیدار می شود و اعلان ها و بروزرسانی ها بار دیگر اجرا می شوند.

برای فرستادن برنامه ای به خواب بر روی ایکون ان برنامه به مدت طولانی فشار دهید تا پنجره محاوره ای تنظیمات باز شود، سپس Sleep یا خواب را انتخاب کنید و بر روی ok ضربه بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *