دانلود ویدئو از IGTV ؛ چگونه ویدیو های IGTV را دانلود کنیم؟

اخیرا اینستاگرام قابلیتی جدید به خود اضافه کرده است که در آن کاربران می توانند کانال های ویدیویی خود را بسازند و آن ها را با فالور های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت به نام (Instagram TV (IGTV شناخته می شود. آی جی تی وی رسانه ای تلویزیونی برای گوشی هاست که بر روی ویدیو های عمودی تمرکز دارد. هر کسی می تواند کانال خود را بسازد. هر ویدیو ای که به اشتراک گذاشته می شوند، برای بینندگان از طریق برنامه اینستاگرام قابل دسترسی هستند. اگر از ویدیو بخصوصی خوشتان آمد، می توانید آن را دانلود کنید. قابلیتی داخلی برای دانلود ویدیو های IGTV در اینستاگرام وجود ندارد. به همین علت باید از برنامه های دیگر برای دانلود ویدیو های IGTV استفاده کنیم.

ممکن است بخواهید ویدیو ای را دانلود کنید تا در زمان هایی که به اینترنت متصل نیستید، بتوانید آن را مشاهده کنید. به شما اخطار می دهیم که به قصد انتشار دوباره ویدیو ها به نام خود، ویدیو ها را دانلود نکنید.

همچنین بخوانید : چگونه دایرکت اینستا را ببندیم ؟

دانلود ویدیو های IGTV

اولین چیزی که برای دانلود ویدیو های IGTV نیاز دارید، لینک آن ویدیو است. این لینک را می توانید از طریق برنامه اینستاگرام تهیه کنید. IGTV را باز کنید و کانال مورد نظر خود را باز کنید. ویدیو ای که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید و آن را پخش کنید. روی صفحه پخش ویدیو، یک آیکون سه نقطه وجود دارد. روی آن ضربه بزنید. سپس در منوی باز شده گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید.

IGTV video link دانلود ویدئو از IGTV ؛ چگونه ویدیو های IGTV را دانلود کنیم؟

وبسایت IGTV Downloader را باز کنید. لینکی که کپی کرده اید را در قسمت سرچ این سایت پیست کنید. روی گزینه «Download Now» بزنید. بدین ترتیب ویدیو به صورت فایل MP4 دانلود می شود که عملا روی هر گوشی قابل پخش است.

IGTV downloader دانلود ویدئو از IGTV ؛ چگونه ویدیو های IGTV را دانلود کنیم؟

اگر گوشی شما اندرویدی است، می توانید برنامه این وبسایت را نیز نصب کنید. در این روش دیگر نیاز ندارید تا سایت را باز کنید. برنامه را راه اندازی کنید و مانند روند بالا لینک ویدیو را کپی کنید و در برنامه پیست کنید.

برنامه های بسیاری وجود دارند که برای دانلود عکس ها و ویدیو های اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند. از اولین سال انتشار اینستاگرام، این برنامه ها ساخته و منتشر شده اند. تعجبی ندارد که برای دانلود ویدیو های IGTV نیز برنامه این به این سرعت منتشر شده است. احتمالا در آینده برنامه های بیتشری نیز برای این کار منتشر می شوند. حتی ممکن است روند دانلود را آسان تر کنند.

در نسخه وبسایت اینستاگرام، بخش IGTV قابل دسترس نیست. به این دلیل روش بالا آسان ترین روش برای دانلود ویدیو های IGTV است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *