بهترین گوشی سامسونگ مدل 2023 برای خرید موبایل در سال 1402 چه خواهد بود

آیا شما طرفدار گوشی های سامسونگ هستید یا اینکه از میان محصولات شیائومی به سمت بهترین گوشی موبایل سامسونگ مدل 2023 سرک کشیده اید؟! برای عدالت ما فرقی نمی کند و همه چیز را با احترام به شما مخاطب عزیز در نظر گرفته ایم. امروز گروه مهام دیجی در واقع مهمان وب سایت سامسونگ یار شده و ما به عنوان یک بی طرف قصد داریم بهترین مدل ها برای خرید گوشی موبایل اقتصادی، میان رده و پرچمدار سامسونگ گلکسی فون را معرفی کنیم. این بررسی مشخصات و معرفی امکانات را از مدلهای برتر سری آ و تولید 2023 که برای خرید در سال 1402 عالی به نظر میرسه شروع می کنیم.

گوشی جدید سامسونگ مدل 2023
گوشی جدید سامسونگ مدل 2023

در ادامه کمی به عقب برمیگردیم و پرفروش های سال 1401 که تاکنون با قیمت های مقرون به صرفه ای به فروش رسیدند را مرور خواهیم کرد. اینها شامل : A54 ,A34 جدید و A73 , A53  و سایر اعضای این خانواده خواهد بود. در ضمن از کنار پرچمداران سری اسS22 , S23  بی تفاوت رد نشدیم پس با ما همراه باش تا روز خودت رو بسازی رفیق ….!

 

چرا سامسونگ و چرا شیائومی نه !؟

سامسونگ و شیائومی هردو به اندازه کافی پرطرفدار و مشهور است و هر دو برند هم رقبای سرسخت و طرفداران پر و پا قرص خودشون رو دارند. اختلاف نظر های بنیادین بین طرفداران گوشی های سامسونگ و علاقه مندان شیائومی وجود دارد؛ بسیاری از دیدگاها واقعا کارشناسی هستند. مثلا اینکه سامسونگ خودش تولید کننده بسیاری از قطعات گوشی های موبایله کاملا واقعیت داره و اینکه شیائومی در ارائه فناوری های جدید همیشه پیش دستی کرده هم حقیقت قابل توجهی است.

حال برخی از اختلاف نظر ها مانند تفاوت در کیفیت بدنه و ضعیف شدن سنسور های گوشی شیائومی جای کمی بحث داره. برخی از شایعات نیز وجود دارند که هردو برند را گاهی زیر سوال می برند. اما اینجا قصد داریم نکات مهم برای بررسی و خرید یک گوشی سامسونگ در سال 2023 میلادی و 1402 خورشیدی را مرور کنیم.

 

1- بروز رسانی طراحی و ظاهر گوشی های جدید سامسونگ

سامسونگ گلکسی فون امسال سعی داره چشم های بیشتری را خیره کنه. وقتی بین گوشی های جدید 2023 به دنبال یک مدل مناسب و خوش قیمت هستیم احتمالا توجه خاصی به خانواده آ سامسونگ با پارت نامبر های 2023 خواهیم داشت. شیائومی امسال با خانواده 13 حتی رو دست طراحی اپل رو هم زده و وقتش بود که سامسونگ گلکسی فون هم یک حرکت جسورانه داشته باشه. ما انتظار داشتیم با ورود به دهه جدید؛ با چیزهای خارق العاده ای از سامسونگ گلکسی فون روبرو شویم اما هنوز هم دیر نیست…!

 

طراحی جدید مدل های 2023 واقعا زیبا هستند

من شخصا تا به امروز حتی یدونه گوشی شیائومی هم نداشتم اما وقتی به خرید یه گوشی جدید فکر میکنم ؛ تصویر ذهنی من شیائومی خواهد بود. به نظر همه حتی افراد مخالف خرید شیائومی زیباست و امکانات سخت افزاری مناسبی هم داره. این نقطه نظر ها حتما برای بازار گوشی های هوشمند سامسونگ در ایران خطرناک خواهد بود.

گوشی سری آ مهام دیجی
گوشی سری آ مهام دیجی

چرا باید سامسونگ منتظر حذف شدن از بازارهای خاورمیانه بمونه و کاری نکنه ؟! خب امسال مدلهایی مانند: A54 , A34 , A14 با طراحی جدید عرضه شده. چرا میگم جدید و از واژه شگفت انگیز و خارق العاده استفاده نمیکنم !؟ چون واقعا اینطور نیست. همین الان بچه ها اشاره می کنند این یک عقبگرد به سمت A13  هست و اسمش رو حرکت رو به جلو به سمت پرچمداران نمیذارن! نظر شما چیه ؟!

در واقعیت: شما در سال 1402 با یک شکل و شمایل جدید ولی نه شگفت انگیز روبرو هستید. مثلا همکار من میگه من طراحی پشت A12  را بیشتر دوست داشتم. خب به هر حال با تمام فنون طراحی و در نظر گرفتن حس زیبایی شناسی ، انتخاب مدل و ظاهر گوشی جدید سامسونگ یک مسئله سلیقه ای خواهد بود.

گوشی های معرفی شده در سال 2023 از نظر ظاهری چیزی شبیه به خانواده پرچمدار ( s23 ) هستند. مثلا A54  با درب پشتی تخت و حاشیه های براق و کمی خمیده ارائه شده و این یک باز طراحی جدید محسوب خواهد شد. اگر قبلا A73 داشته اید دیدن ظاهر جدید A74 وA54  شما را خوشحال خواهد کرد زیرا نسبت به خانواده A  در سال 2021 و 2022 دارای ظاهری شیک و مدرن است.

مدلهای جدید و 2023 سامسونگ از نظر سخت افزار

ما در بخش سخت افزار گوشی های 2023 سامسونگ شاهد ارتقاء بی نظیری بودیم. البته این چیزی است که بابت آن پول پرداخت می کنید. اینجا نه تنها از سامسونگ بابت بهبود کیفیت نمایشگرها تشکر میکنیم بلکه از کوالکام بابت ارائه تراشه های جدید پرقدرت و کم مصرف برای پرچمداران ( S22 ULTRA , S23 ULTRA  ) قدردانی می ‌‌‌‌‌‌کنیم. با ارائه تراشه های جدید و کاهش قیمت تراشه های قبلی کوالکام ما هنوز شاهد نصب تراشه های پرچمدار قبلی روی گوشی های میانرده جدید سامسونگ در مدل های برجسته 2023 نیستیم!  اما این گوشی های جدید دارای تراشه قدرتمند از مدیاتک هستند.این یک حرکت خوب از سامسونگ است زیرا تصمیم گرفته برای سخت افزار مدل های 2023 از داره اگزینوس ها خارج شود. لیست مدل و مشخصات چند نمونه از گوشی های موبایل سامسونگ برای سال جدید را معرفی می کنیم.

با معرفی و بررسی A54  شروع می کنم

این یکی از بهترین گوشی های موبایل قابل خرید در سال 1402 خواهد بود. این مدل دارای صفحه نمایش با کیفیت Super AMOLED دارای روشنایی قوی و پر نور و نرخ تازه سازی عالی عرضه شده است.  تجربه دست گرفتن و کار با اندروید این گوشی دست کمی از یک پرچمدار ندارد! ظاهری شیک، حاشیه های کم نیست اما به طور یکنواخت توزیع شده و حفره دوربین سلفی واقعا جمع و جور است. حاشیه ها براق و زیبا هستند و منحنی قابل قبولی وجود دارد تا دست گرفتن این عضو جدید خانواده آ را آسان تر کند. جزیره دوربین ها با حالتی شبیه به S23  حذف شده و دور لنز ها یک حاشیه براق و زیبا دیده می شود.

گوشی سامسونگ A54 مهام دیجی
گوشی سامسونگ A54 مهام دیجی

این گوشی موبایل جدید با عنوان A54  ( SM-A546 Series ) نه تنها خوش دست و زیبا ساخته شده بلکه از نظر وزنی هم قانع کننده به نظر می رسد؛ زیرا با اندازه ای در محدوده 6.5 اینچ هنوز در محدوده 200 گرم حفظ شده است. ما بهترین بررسی و معرفی مشخصات گوشی سامسونگ A54 را در مهام دیجی برای شما آماده کرده ایم

حتما در گوگل واژه ” معرفی گوشی A54  مهام دیجی ” را سرچ کنید و این مقاله بی نظیر رو بخونید که خودش واقعا یک کتاب کامل درباره این گوشی است. حتی بررسی تخصصی مدلهای A53 , A73  و پرچمداران که در ابتدا قولش رو داده بودیم در مهام دیجی هست. پس حتما بهمون سر بزن.

 سایر مدل ها را با بهترین قیمت بازار بخرید

بقیه مدلها مانند A14 , A34 به عنوان سایر اعضای میانرده و مدلهای پرچمدار سامسونگ را می توانید در بخش اخبار گوشی سامسونگ در وبلاگ مهام دیجی بررسی کنید. مهام دیجی در زمینه واردات و عرضه جدیدترین مدلهای گوشی موبایل سامسونگ در ایران فعالیت می کند. مهام دیجی متعلق به شرکت همراه تجارت مهام است که به عنوان وارد کننده رسمی سامسونگ در ایران فعالیت می کند.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین گوشی سامسونگ مدل 2023 برای خرید موبایل در سال 1402 چه خواهد بود»

  1. سلام و روز بخیر! این بهترین مقاله ای بود که درباره گوشیای سامسنگ خوندم و همه چیو چقدر واضح توضیح دادین!!! واقعا حقشو ادا کردین چون برا خیلیا تعریفش فرق داره که بهترین گوشی سامسنگ چی باشه ب قیمت به امکانات و همه چی بستگی داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *