نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام

بالاخره روزی می‌رسد که دلتان خواهد خواست حساب اینستاگرامتان را حذف کنید؛ دلیلش هم احتمالا این باشد که دیگر از لایک کردن عکس شمال‌رفتن‌های ملت و عکس غذاهای متنوع و دم به دقیقه تولدگرفتن‌هایشان خسته شده‌اید.

می‌توانید برای مدتی اینستاگرام را کنار گذاشته و یک استراحتی بکنید اما شاید واقعاً تصمیم انتحاری‌تان جدی باشد و بخواهید بی بروبرگشت کلاً حساب اینستاگرامتان را حذف کنید.

در اینستاگرام آپشنی مبنی بر غیرفعال کردن حساب اینستاگرام برای یک مدت قابل تنظیم هم به کاربر داده می‌شود. بنابراین در راهنمای پیش رو نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام و در کنار آن نحوه غیر فعال کردن آن برای یک مدت معین را توضیح می‌دهیم.

نحوه غیر فعال کردن حساب اینستاگرام

22 نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام

اگر می‌خواهید استراحت کوتاهی از کار با اینستاگرام داشته باشید، می‌توانید به جای حذف دائمی حسابتان آن را غیر فعال کنید.

انجام این کار بدان معناست که دیگران قادر نخواهند بود حسابتان را پیدا کرده، عکس‌هایتان را مشاهده کرده یا به شما پیام دهند. منتهی بدان معنا نیز می‌باشد که اگر روزی لازم بود دوباره سوار قطار اینستاگرام شوید، می‌توانید همان حساب را دوباره زنده کنید.

بدین منظور، باید به نسخه مرورگری اینستاگرام بروید؛ چراکه با برنامه‌های اندروید یا iOS نمی‌توان این کار را انجام داد. بنابراین مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود را باز کرده و با وارد کردن اطلاعات حسابتان در این لینک وارد آن شوید.

33 1 نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام

بعد باید روی آیکون عکس انسان که در گوشه سمت راست بالاست کلیک کرده و سپس روی «Edit Profile» کلیک کنید. در ادامه باید صفحه را پایین کشیده و روی «Temporarily disable my account» بزنید.

برای این که بتوانید حسابتان را غیرفعال کنید لازم است علتی برای ترک اینستاگرام ارائه کنید. فرم مربوطه،  محض این که مطمئن شود خودتان هستید که در حال استفاده از حساب می‌باشید، برای آخرین بار از شما خواهد خواست پسوردتان را وارد کنید. بعد قادر خواهید بود دکمه مربوطه را فشرده و حسابتان را غیر فعال کنید.

نحوه فعال‌سازی حساب غیرفعال

اگر بعد از غیر فعال کردن حسابتان خواستید به اینستاگرام برگردید، خبر خوب این است که به راحتی آب خوردن خواهد بود. باید به وبسایت اینستاگرام رفته و با وارد کردن اطلاعات حسابتان وارد آن شوید، بعد وبسایت به شما اجازه خواهد داد دوباره حسابتان را فعال کنید و دقیقاً شما را به همان نقطه اول ماجرا برمی‌گرداند.

غیرفعال کردن دائمی حسا‌ب اینستاگرام

44 نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام

غول اصلی اینجاست. هشیار باشید که با طی کردن این مراحل، حسابتان را برای همیشه از اینستاگرام حذف خواهید کرد. بعد از انجام این کار دیگر هیچ بازگشتی به آن حساب اینستاگرامتان وجود نخواهد داشت. دیگر هرگز قادر نخواهید بود به تصاویر، پیام‌ها یا فالورهایتان دسترسی داشته باشید.

به منظور حذف دائمی حسابتان باید به این صفحه مراجعه کنید که در آن از شما خواسته خواهد شد برای ادامه وارد حسابتان شوید.

بعد باید برای این که چرا می‌خواهید حسابتان را پاک کنید، دلیلی انتخاب کنید و بعد گزینه‌ای برای خلاص شدن دائمی از شر آن حساب به شما داده خواهد شد. اگر آن دکمه را بفشارید، حسابتان برای همیشه از بین خواهد رفت پس لطفا با احتیاط عمل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *