رفع خطای اینستاگرام (خطای ناشناخته در شبکه)

رفع خطای اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین برنامه شبکه اجتماعی در جهان است. این برنامه به دلیل روش خوبی که برای ارتباط با خانواده، دوستان و آشنایان در سراسر جهان طراحی کرده است به یکی از پر مخاطب ترین برنامه های اجتماعی بدل گشته است. به جرعت می توان گفت اینستاگرام یک انقلاب جدید در دنیای اشتراک عکس و فیلم به شمار می آید، که البته شلوغ بودن سرورها گاهی اوقات مشکلاتی را برای کاربران این برنامه به همراه داشته است. ارور unknow network error has occurred یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران اینستاگرام حداقل یک بار با آن روبرو شده اند. اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که با این مشکل مواجه شده اید، در جای کاملا مناسبی قرار گرفته اید. ما در این مقاله از سامسونگ یار قصد داریم به روش های رفع خطای اینستگرام که امروز به یکی از معضلات کاربران اینستاگرام بدل شده بپردازیم. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید : چگونه پست را استوری کنیم

در این مقاله می خواهیم درباره ارور خطای ناشناخته در شبکه (An Unknow Network error has occurred)  و روش های رفع این خطا نکاتی را بررسی کنیم. اگر می خواهید با دیگر ارور های اینستاگرام و روش رفع آن ها آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله 11 ارور اینستاگرام و راه حل رفع آن ها را مطالعه کنید.

روش1: راه اندازی مجدد دستگاه

در برخی موارد ممکن است فقط با یک راه اندازی مجدد مشکل به طور کامل حل شود، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد. برای راه اندازی مجدد دستگاه ایتدا:

  • صفحه دستگاه را فعال کنید
  • دکمه پاور را نگه دارید تا منو ظاهر شود
  • گزینه خاموش را انتخاب کنید
  • منتظر خاموش شدن دستگاه باشید
  • پس از 10 ثانیه صبر دوباره دکمه پاور را نگه داشته تا دستگاه روشن شود
  • دوباره سعی کنید وارد برنامه شوید

روش2: اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

بسیاری اوقات این مشکل بر اثر مشکل در مودم اینترنت و وای فای رخ می دهد، بنابراین بهتر است قبل از هر چیز از متصل بودن اینترنت خود مطمئن شوید. سعی کنید یکبار مودم خود را خاموش و روشن کنید سپس از وصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل رفع نشد با شبکه اینترنت دیگر برنامه را امتحان کنید.

توجه: اگر با وای فای متصل شده اید بهتر است روتر خود را به مدت 5 دقیقه خاموش کرده و دوباره روشن نمایید.

روش3: پاک کردن حافظه پنهان و داده های برنامه

ممکن است این مشکل بر اثر خرابی در داده های برنامه یا حافظه پنهان به وجود آمده باشد، بنابراین باید تمام داده ها و حافظه پنهان برنامه را پاک کنیم. برای این کار ابتدا به تنظیمات دستگاه رفته و در قسمت برنامه ها اینستاگرام را پیدا کنید، سپس از همان قسمت داده ها و حافظه پنهان برنامه را حذف کنید. هنگامی که تمام اطلاعات را حذف کردید از بالای صفحه توقف اجباری برنامه را بزنید سپس برنامه را مجدد اجرا کنید.

روش4: تاریخ و زمان دستگاه خود را بررسی کنید.

در برخی موارد تنظیم نبودن تاریخ و زمان باعث بروز این مشکل شده است. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تاریخ و زمان فعلی دستگاه شما درست است. در صورت مطمئن نبودن می توانید از راه زیر اقدام کنید.

تنظیمات» تنظیمات تاریخ و ساعت» فعال کردن تاریخ و زمان خودکار

اگر باز هم برنامه با خطا مواجه شد مراحل زیر را دنبال کنید.

تاریح و زمان را از حالت اتوماتیک بردارید و آن را در 4 سال آینده تنظیم کنید، سپس برنامه را اجرا کنید. هنگامی که برنامه به درستی اجرا شد به تنظیمات برگردید و تاریخ و زمان را به حالت خودکار درآورید.

روش5: برنامه را آپدیت کنید

اگر تمام روش های بالا را امتحان کردید و مشکل تان برطرف نشد، باید اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید. برخی از کاربران بعد از امتحان تمام روش ها با بروزرسانی برنامه موفق به حل مشکل خطای اینستاگرام شده اند. اگر شما از آخرین نسخه برنامه استفاده می کنید، پاک کردن و نصب دوباره برنامه می تواند باعث حل این مشکل شود.

طبق گزارش به دست آمده اکثر کاربرانی که با مشکل خطای ناشناخته در شبکه مواجه شده اند با یکی از این روش ها موفق به حل آن شدند. اگر شما هم با همچنین مشکلی روبرو شده اید خوشحال می شویم تجربیات خودتان را در بخش نظرات با ما و باقی کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *