نحوه نصب بازی Call of Duty ( ندای وظیفه ) روی دستگاه های اندرویدی

به روز شده: اکنون یک نسخه از نصب بازی Call of Duty با ورژن Duty Mobile v1.0.3 در دسترس است. بتا بسته COD Mobile بعد از هند در استرالیا هم منتشر شد. در اوایل سال جاری دهندگان Call of Duty‌ یک نسخه دیگر هم منتشر کردند. آن‌ها همچنین بازی Battle Royale  با نام “Blackout” را به بازی Black Ops 4 اضافه کردند. توسعه دهندگان بعداً نسخه موبایل این بازی را منتشر كردند كه تریلری را برای همین منتشر كرد. نسخه بتا بسته Call of Duty: Mobile اکنون در دسترس است. درحالی که شما هنوز هم برای نصب این بازی باید به گوگل پلی مراجعه کنید اما ما نسخه COD:Mobile APK‌ را برای نصب دستی در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه با سامسونگ یار همراه باشید.

همانطور که می‌دانید COD:Mobile یک بازی رایگان برای بازی موبایل است که توسط اکتیویژن در ارتباط بازی‌های  Tencent ساخته شده است. توسعه دهندگان نسخه Calla Duty: Mobile نسخه بتا را هم در هند منتشر کردند. این بازی فعلا ازحالت Multiplayer تشکیل شده است. می توانید آن را بصورت آنلاین‌ با دوستان دیگرتان بازی کنید. یک گزینه گیم پلی Battle Royale  نیز در صفحه لابی وجود دارد. دقیقاً مثل PUBG با این حال ، Battle Royale‌ هنوز نسخه موبایل ندارد.

نگران نباشید. با نصب این نسخه بتا از دسترس خارج نمی‌شود. چرا که سرورها بعد ازانجام تست‌های انجام شده به هر حال از بین می‌روند. بنابراین می‌توانید بعد از آن از نسخه‌ای که برای عموم مردم منتشر شده است استفاده کنید. درحالی که نسخه COD این بازی ساختار بتا کلوز است، اما به طرز شگفت آوری سریع و روان است. تنها اشکال این بازی این است که گزینه‌های گرافیکی زیادی ندارد و فقط یک حالت چند نفره دارد که یک تیم می‌تواند با تیم دیگر بازی کند و هر تیمی که 50 برد داشته باشد، برنده اول است. مانند Counter Strike.

قبل از اینکه این نسخه را دانلود کنید، لازم است به چند نکته توجه کنید. این نسخه برای آزمایش ساخته شده است و ممکن است از تمام نسخه‌های گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی نکند. ما این کار را روی سامسونگ گلکسی S8 تست کرده‌ایم. علاوه بر این نسخه Call of Duty موبایلی هم اکنون در هندوستان در حال استفاده است. بنابراین ممکن است کاربران در کشورهای دیگر هم با تنظیم VPN به کشور هند، بتوانند از آن استفاده کنند.

نصب بازی Call of Duty نحوه نصب بازی Call of Duty ( ندای وظیفه ) روی دستگاه های اندرویدی

نکته مهمی که باید در اینجا به آن توجه داشت این است که سرورهای بتا کلوز بعد از برنامه‌های نویسی‌هایی که برای تست انجام شد، از بین می‌روند. بنابراین تمام اطلاعات و پیشرفت‌های شما در این بازی از بین رفته و شما بعد از آن مجبور خواهید بود در نسخه عمومی از اول شروع  کنید. بنابراین فقط بازی را برای تفریح انجام دهید و اگر فکر می‌کنید این مورد چندان برای‌تان خوشایند نیست، از این نسخه بتا استفاده نکنید.

نکته: در صورتی که از طریق گوگل پلی موفق به دانلود نشدید، باید فایل را از سایت اصلی دانلود کنید و کیس اطلاعات که در پوشه Android / obb قرار می‌گیرد را باز کنید.

چطور باید Call of Duty Mobile را روی دستگاه موبایلی به صورت دستی نصب کنیم؟

ابتدا باید نسخه موبایلی را از گوگل پلی دانلود کنید.

برای دریافت نسخه APK و پرونده‌های .obb فایل‌های فشرده را دریافت کنید.

نسخه apk موبایل COD را به حافظه گوشی منتقل کرده و آن را نصب کنید.

حالا یک منیجر فایل یا File Explorer را روی گوشی‌تان باز کنید و به پوشه Android / obb  بروید و پوشه ای به نام com.activision.callofduty.shooter  ایجاد کنید

حالا پوشه تازه ایجاد شده را وارد کنید و پرونده اطلاعات تلفن همراه COD  را به آنجا انتقال دهید.

در صورتی که در هندوستان هستید می‌توانید آن را مستقیما راه اندازی کنید ولی برای کاربران سایر کشورها از جمله ایران لازم است که ابتدا یک برنامه VPN مانند Proton VPN یا Turbo VPN‌باز کرده و مکان را روی هند تنظیم کنید.

مقالات پیشنهادی:

آشنایی با بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۲۰

بهترین بازی ها با گرافیک عالی برای اندروید و iOS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *