15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

اگر از جریان موسیقی به صورت آنلاین و خرج شدن مقدار زیادی از اینترنت شما به همین دلیل خسته شده اید، وقت آن رسیده است به برنامه های قدیمی یا همان نسخه های آفلاین پخش کننده موسیقی بازگردید. برای انجام این کار شما به یک برنامه خوب نیاز دارید و ما یافتن چنین برنامه ای را بر عهده گرفته ایم. در اینجا بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی را برای اندروید برسی خواهیم کرد که ممکن است راجب برخی از آنها حتی چیزی نشنیده باشید.

توجه: بسیاری از برنامه های محبوب پخش آنلاین موسیقی مانند یوتیوب و اسپاتیفای توانایی دانلود موسیقی برای پخش آفلاین را دارند، اما ما وارد آن مبحث نخواهیم شد.

برای بررسی بهترین برنامه های اندروید در این لینک همراه ما باشید.

بهترین برنامه‌های رایگان و آفلاین پخش کننده موسیقی

AIMP

a1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید a2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید a3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

در نگاه اول AIMP کمی بیش از حد ساده به نظر می رسد. طرح های رابط کاربری هموار اکنون رواج دارند ولی AIMP چیزی شبیه به خالی بودن را نشان می دهد. شاید این همان نقطه عطف آن است. این برنامه مستقیما به اصل توجه دارد: موسیقی شما را پخش می کند و هیچ چیز برای پرت کردن حواس شما وجود ندارد.

این برنامه تقریبا تمام انواع فایل های صوتی از با کیفیت گرفته تا آنهایی که کیفیت کمی دارند را بدون افت کیفیت پخش می کند و یک اکولایزر 29 باند در آن وجود دارد که در بین چنین برنامه هایی نادر است. همچنین می توانید فایل های چند کانالی را به استریو و یا مونو تبدیل کند. به طور کلی اگر بخواهیم از رابط کاربری صرف نظر کنیم این یک گزینه قوی برای شماست که نا امیدتان نخواهد کرد.

JetAudio

b1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید b2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید b3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

JetAudio در هر دو نسخه رایگان و پولی وجود دارد اما در نسخه رایگان چیزهایی وجود دارد که احتمالا شما را از نیاز به داشتن نسخه پولی بی نیاز می کند. تنها نقطه ضعف نسخه رایگان پشتیبانی آن توسط تبلیغات است که البته این تبلیغات آزاردهنده نبوده و قابل تحمل هستند.

برخی از چیزهایی که دریافت می کنید عبارتند از: یک اکولایزر 10 باند با 32 پیش تنظیم، افکت هایی مانند ایکس باس یا reverb، کنترل سرعت پخش، کنترل تقویت خودکار و ….

JetAudio Plus نسخه پولی است که 4 دلار قیمت دارد و علاوه بر یک اکولایزر 20 باند، ویرایشگر تگ درون برنامه ای دارای چند ویژگی راحت کننده دیگر است.

Rocket Player

c1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید c2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید c3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

Rocket Player از حدود چند سال پیش عرضه شده است و از زمان تاسیس پیشرفت بسیاری را تجربه کرده است. بسیاری از اشکالات رفع شده اند، رابط کاربری بسیار بهتر شده و مجموعه ویژگی ها گسترش زیادی داشته اند.

به صورت رایگان، شما یک اکولایزر 10 باند با تعدادی پیش تنظیم، بیش از 30 تم، یک ویرایشگر تگ درون برنامه ای، پشتیبانی از کروم کست، یک تایمر خواب، یک مدیر لیست پخش عالی و حتی پشتیبانی از پادکست ها را دریافت می کنید.

البته با قیمت 4 دلار می توانید Rocket Player Premium ویژگی های متنوعی چون متقاطع کردن، ویرایش تگ، پشتیبانی از فرمت های صوتی گسترش یافته و … را دریافت کنید.

Phonograph

d1 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید d2 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید d3 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

Phonograph اغلب به عنوان بهترین برنامه پخش کننده موسیقی از نظر قیافه به شمار می رود زیرا دارای مجموعه تم های رنگی بسیاری است و رنگ های رابط به صورت پویا با محتوایی که پخش می کنید تغییر می کنند تا با صفحه مطابقت داشته باشند.

ویژگی های آن کاملا رایج هستند و نباید انتظار زرق و برق خاصی داشته باشید. اما اگر می خواهید به یک تجربه ساده گوش دادن به موسیقی وارد شوید این برنامه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

Pixel Player

e1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید e2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید e3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

اگر از ابتدای لیست دنبال گزینه ای کم حجم بوده اید و هنوز آن را نیافته اید این مورد برای شماست و امتحان کردن Pixel Player را به شما توصیه می کنیم. این برنامه کمتر شناخته شده است ولی طبق چند مورد از بررسی های مختلف نتایج بسیار خوبی از آن به دست آمده است.

این برنامه تنها از فرمت های اصلی پشتیبانی می کند ولی دارای یک اکولایزر 5 باند با قابلیت تقویت باس، یک ویرایشگر تگ درونی و چند گزینه برای سفارشی سازی برای تم ها و رنگ ها در آن وجود دارد. مهمتر از همه، Pixel Player می تواند آنچه را که شما به آن گوش می دهید تجزیه و تحلیل کرده و موسیقی های متناسب با سلیقه شما را برای شما پخش می کند.

Impulse Music Player

a1 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید a2 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید a3 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

چه چیزی Impulse Music Player را متفاوت کرده است؟ شاید به این دلیل که به طوری طراحی شده است که شما می توانید به ژست های حرکتی آن را کنترل کنید. به همین دلیل شما می توانید این برنامه را در هر نوع شرایطی استفاده کرده و به گوش دادن موسیقی بپردازید.

علاوه بر کنترل به وسیله ژست های حرکتی، این برنامه از تعدادی ویژگی مفید پشتیبانی می کند: اکولایزر 5 باند با تقویت باس و مجازی سازی، کراس‌فید، ویرایش فراداده ها و … را در اختیار شما می گذارد.

این برنامه اصلا حیله ای در کار ندارد، بسیار کاربردی است و ارزش امتحان کردن را دارد.

Shuttle Player

b1 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید b2 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید b3 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

رابط بصری و کم حجم بودن. این چیزی است که Shuttle Player را از اکثر گزینه ها جدا می کند. این برنامه در دستگاه های قدیمی هموار اجرا می شود و در حالی که هیچ چیز مشخصی در رابط کاربری وجود ندارد ولی استفاده از آن بسیار راحت است.

ویژگی های رایگان شامل یک اکولایزر 6 باند با تقویت باس، Gappless playback، گزینه های مختلف تم، تایمر خواب و چند ویجت قابل تنظیم می شود.

Shuttle+ نسخه پولی است و چند ویژگی اضافی را ارائه می دهد: ویرایشگر تگ درونی، جستجو در پوشه ها، پشتیبانی از کروم کست و چند تم دیگر.

BlackPlayer

 c1 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید c2 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید c3 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

BlackPlayer بهترین پخش کننده موسیقی است که تا به حال از آن استفاده کرده ام. تمیز، مدرن، دوست داشتنی، حرکات آسان و ویژگی های چون اکولایزر 5 باند، gapless playback، تایمر خواب و … آن را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند.

یک نسخه پولی به نام BlackPlayer EX نیز وجود دارد که دارای تم ها و فونت ها و ویژگی های اضافه است که می توانید به وسیله آنها تجربه شخصی سازی خود را افزایش دهید. علاوه بر این مجسم کننده، مرتب سازی بهتر و ویژگی های متعدد دیگر را دریافت خواهید کرد. برای فقط 3 دلار واقعا ارزشش را دارد.

DoubleTwist

d1 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید d2 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید d3 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

DoubleTwist مدت بسیاری است که در میان چنین برنامه هایی وجود دارد و پس از این همه مدت، از لحاظ آنچه ارائه می دهد کمی قدیمی شده است.

به عنوان یک پخش کننده موسیقی کار شما را انجام می دهد و حداقل در هر نوع نسخه ای هیچ تبلیغی وجود ندارد. رابط کاربری خوب می باشد ولی برنامه چیز خاص دیگری را برای ارائه به شما نخواهد داشت. هنوز خوب است ولی فوق العاده نه!

نسخه پولی این برنامه 8 دلار قیمت دارد و از AirSync (همگام سازی موسیقی با رایانه خود از طریق Wi-Fi)، AirPlay (پخش در دستگاه هایی مانند اپل تی‌وی و Sonos) و یک اکولایزر 10 باند پشتیبانی می کند.

PlayerPro

e1 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید e2 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید e3 1 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

PlayerPro دارای ویژگی های استاندارد پخش موسیقی است بنابراین بازهم انتخاب به رابط کاربری آن باز می گردد. در حالی که برنامه های غیراصولی زشت هستند اما طراحی منحصر بفرد PlayerPro جذابیت و رضایت بخش بودن را در کنار هم برای شما فراهم می کند.

ویژگی های راحت کننده خاصی مانند وارد کردن تاریخ موسیقی و رتبه بندی پخش کننده های موسیقی، لیست پخش هوشمند سفارشی، جستجوی صوتی و ادغام با Google Now و پلاگین های مکمل رایگان نیز در این برنامه در دسترس هستند.

Pulsar

a1 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید a2 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید a3 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

اگر از یک دستگاه یا سخت افزار قدیمی تر استفاده می کنید ممکن است به دلیل اجرا نشدن بسیاری از برنامه های مدرن نا امید شوید. خب، Pulsar به یک تعادل نسبی بین زرق و برق و عملکرد کم حجم رسیده است.

این تعادل هزینه ای دارد و این هزینه عدم وجود ویژگی های پیشرفته بزرگ است ولی این بدین معنی نیست که چیزهای اساسی وجود ندارند. شما هنوز هم لیست پخش هوشمند، جستجوی سریع، gapless playback و ویرایشگر تگ داخلی در آن وجود دارند که به خوبی کار می کنند. برای دریافت اکولایزر 5 باند، تقویت کننده باس و ویژگی های Reverb باید 3 دلار هزینه نسخه پولی را بپردازید.

بهترین برنامه‌های پولی پخش کننده موسیقی آفلاین برای اندروید

برای ما تفاوت بین نسخه پولی و رایگان این است که آیا می توان برنامه را به صورت نامحدود استفاده کرد. در حالی که برخی از برنامه های فوق دارای نسخه های پولی با ویژگی های اضافی هستند، برنامه های زیر تنها محدودیت های آزمایشی را ارائه می دهند.

N7Player

b1 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید b2 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید b3 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

N7Player دارای یک رابط کاربری زیبا و شیک است و در این قیمت که همه برنامه های رقابتی تقریبا ویژگی های برابر را دارند، رابط کاربری می تواند یکی از عوامل تعیین کننده باشد. در این زمینه n7Player یک مورد قوی ایجاد کرده است.

اکولایزر 10 باند، هنجارسازی صدا، gapless playback همگی عالی هستند ولی آنچه این برنامه را با ارزش تر می کند، رویکرد ظریف آن برای سازماندهی کتابخانه موسیقی شماست.

Neutron Player

c1 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید c2 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید c3 2 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

با وجود ظاهر قدیمی، Neutron player یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی است. در حقیقت، اگر شما فردی علاقه مند به موسیقی هستید، بلافاصله متوجه خواهید شد صدای خروجی از این برنامه دارای بالاترین کیفیت است. ممکن است حتی فکر کنید ابزاری حرفه ای است.

و این چیزی است که Neutron Player را متمایز می کند: این یک پخش کننده موسیقی عالی برای علاقه مندان به موسیقی است. البته لازم است دستگاه خود را به مجموعه ای مناسب از اسپیکرها متصل کنید تا تفاوت را احساس کنید. همچنین تمام ویژگی های پیش بینی شده استاندارد هم در آن وجود دارند.

Poweramp

d1 3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید d2 3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید d3 3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

Poweramp تنها برنامه موجود در این لیست با بیش از 1 میلیون بازبینی است و تنها باید درباره حجم صدای آن صحبت شود. استفاده از نسخه آزمایشی 15 روز زمان دارد و پس از آن باید برنامه را با قیمت 4 دلار ارتقا دهید.

Poweramp دارای تمام چیزهایی است که شما در یک پخش کننده موسیقی پیشرفته نیاز دارید: اکولایزر 10 باند، gapless playback، کراس‌فید، استفاده از بازپخش، یک ویرایشگر تگ داخلی، اسکن سریع کتابخانه موسیقی همراه با برخی از امکانات پویای دیگر مانند صف های پویا در آن وجود دارند.

این برنامه مانند مارک هوندا بین رقبای موسیقی است: ممکن است لوکس نباشد ولی قابل اعتماد هست.

 GoneMAD Player

e1 3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید e2 3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید e3 3 15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید

GoneMAD Player نرم افزار موسیقی عالی برای سرهم بندی و سفارشی سازی حتی جزئیات کوچک مطابق میل شما می باشد. به طور جدی، این برنامه دارای سازنده تم درونی و بیش از 250 گزینه برای استفاده است. یا از بیش از 1000 تم از پیش تعیین شده انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی های برجسته، می توان به پشتیبانی از چند پنجره، کتابخانه رسانه بهینه سازی شده با قابلیت پشتیبانی از بیش از 50000 موسیقی اشاره کرد.

شما کدام یک از پخش کننده های موسیقی را می پسندید؟

جریان پخش موسیقی به خودی خود خوب است ولی برای افرادی که آن را دوست ندارند و نمی خواهند مقدار زیادی اینترنت صرف اینکار کنند توصیه می شود تا از برنامه های دیگر استفاده کنند.

AIMP و Pixel Player برنامه هایی هستند که من از این لیست انتخاب می کنم ولی به طور صادقانه باید گفت تمام گزینه های موجود در این لیست عالی هستند و نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید. اگر واقعا یکی از این موارد را دوست دارید پرداخت چند دلار برای خرید نسخه بدون محدودیت آن خالی از لطف نیست.

3 دیدگاه دربارهٔ «15 مورد از بهترین برنامه های آفلاین پخش کننده موسیقی برای اندروید»

  1. سلام با احترام وقبول انتخابتون در لیست تون جای musicloet خالی برنامه رایگان که بالاترین کارایی همراه با سادگی و کاربردی بودنش ان را در نظر من بی رقیب کرده

  2. سلام و وقت بخیر.
    به انتخاب هاتون احترام میذارم و تبریک میگم بابت سلیقه تون.
    اما در این بین جای چند پلیر بشدت خالی حس میشود.
    اول Musicolet که با وجود نداشتن ظاهر شیک فوق‌العاده عالی و با امکانات فراوان است و حداقل یک مورد کاربردی بیشتر از سایر پلیرها دارد و آنهم جابجایی آهنگها از یک پوشه به پوشه دیگر و یا حتی حافظه خارجی و usb میباشد که به مانند یک فایل منیجر عمل میکند و چیزی نیست که نتوانید در این برنامه بینظیر پیدا نکنید ، همچنین میتوانید باب سلیقه خود صفحه پخش را ویرایش کنید و امکانات ضروری تر را دم دست قرار دهید و…
    دیگری موزیک پلیر زیبا و کارآمد Stelio و audio music player میباشند که علاوه بر زیبایی ظاهری و اینترفیس کاربر پسند قابلیتهای درخور تحسینی دارند.

    اما در آخر پبشنهاد میکنم نسخه های کرک و مود شده این پلیرهارو برای دانلود در همین صفحه قرار بدهید ، چون همانطورکه میدانید فعلا در تحریم گوگل هستیم و اکثر کاربران توانایی خرید یا حتی دسترسی به خرید این برنامه ها را ندارند.
    و در پایان تشکر ویژه میکنم بابت زحماتی که برای جمع آوری و ارایه این مطالب نمودید و آن را در اختیار دیگران قرار داده اید.
    پایدار باشید و سربلند

    1. سلام و تشکر از دیدگاه خوب و کامل شما . سعی می کنیم نسخه های کرک شده رو در این مطلب برای دانلود قرار بدیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *