بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

در این مقاله بهترین های سامسونگ را در سال 2018 بررسی و معرفی می کنیم.

برای بهترین گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده سامسونگ در بازار این مقاله را از سامسونگ یار بخوانید.

از همه لحاظ بهترین

+Samsung Galaxy S9

gvp Samsung Galaxy S9 Lilac 5000826 480 بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

گوشی گلکسی +S9 نسبت به نسخه قبلی خود زیاد متفاوت نیست، اما با در نظر گرفتن اینکه این گوشی پرفروش ترین گوشی تاریخ شرکت سامسونگ بوده است، قطعا به این گوشی یک برگ برنده می دهد. هدف این گوشی ارائه بیشترین و بهترین قابلیت ها، در خوش ساخت ترین و بهترین شکل ممکن است. در این گوشی بهترین قطعات موجود در بازار به کار رفته اند؛ همچنین تمام قابلیت های سخت افزاری مورد انتظار مانند ضدآب بودن، شارژ بی سیم، شکاف کارت SD، جک هدفون و غیره در این گوشی تعبیه شده اند.

دوربین گلکسی +S9 امسال کاملا جدید است. این دوربین دارای سنسوری است که با پردازش فوق العاده خود جزئیات را دقیق تر و واضح تر نشان می دهد. با کمک لنزهایی که دارای دیافراگم دوگانه هستند، عکس های شما بهترین ترکیب نور و جزئیات را خواهند داشت. همچنین برای دوربین این گوشی یک لنز اضافه تعبیه شده است که برای عکاسی با حالت پرتره (Portrait Mode) و زوم کارایی دارد.

نکته جالت این است که گلکسی +S9 فقط پس از چند ماه جای گلکسی Note 8 را در بازار گرفت.

کلام آخر: با گلکسی +S9 نیازی به فکر کردن ندارید. این گوشی با کمترین معیاب ممکن می تواند همه کاری انجام دهد و همچنان شیک به نظر بیاید.

یک نکته دیگر: اگر نسخه سایز بزرگ یا باتری آن را نمی خواهید می توانید گلکسی S9 را تهیه کنید. همچنین این نسخه قیمت ارزان تری دارد.

بهترین گوشی کوچک

Samsung Galaxy S9

Samsung TA بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

گوشی گلکسی S9 همان گلکسی +S9 است با این تفاوت که کوچکتر است، کار با یک دست با آن راحت تر است و با صفحه نمایش 5.8 اینچی به راحتی در جیب شلوار شما جای می گیرد. از نظر کارایی این گوشی دقیقا مشابه نسخه بزرگتر خود عمل می کند. گلکسی S9 دارای همان نرم افزار داخلی، توانایی ها، قابلیت ها و سخت افزار است.

البته که تفاوت های کوچکی نیز وجود دارد. گلکسی S9 فقط یک دوربین عقب دارد؛ بدین معنا که قابلیت Live Focus (Portrait Mode) و 2X telephoto zoom وجود ندارد. همچنین با توجه به بدنه کوچک تر، این گوشی دارای باتری کوچک تر با ظرفیت 3000 میلی آمپر است که احتمالا بزرگترین عیب این گوشی باتری آن باشد. گلکسی S9 به جای رم 6GB دارای رم 4GB است که فعلا مسئله مهمی نیست اما ممکن است پس از گذشت یک سال کار با این گوشی باعث بروز مشکلاتی شود.

اما اگر شما نمی خواهید زیاد ار گوشی خود کار بکشید و همچنین نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید گوشی صرف کنید، گلکسی S9 بهترین انتخاب شما است.

بهترین گوشی قلم دار

Samsung Galaxy Note 8

59c3f5726188a بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

تنها با گذشت 6 ماه از رونمایی گلکسی Note 8، این گوشی جای خود را به گلکسی +S9 داد. گلکسی Note 8 گوشی فوق العاده است اما در برابر گلکسی +S9 کم می آورد. از آنجایی که گلکسی S9 از باتری بزرگ تر، دوربین جدید تر، پردازشگر سریع تر و بدنه جمع و جور تر بهره می برد.

تنها برگ برنده گلکسی Note 8 قلم هوشمند آن است؛ که برای طرفداران این سری بسیار اهمیت دارد. اما مسئله این است که شما فقط برای داشتن این قلم، بسیاری از قابلیت های جدیدی که در گلکسی +S9 وجود دارد را از دست می دهید و احتمالا هزینه بیشتری نیز پرداخت می کنید.

کلام آخر: اگر قلم واقعا برای شما اهمیت دارد و حتما باید آن را داشته باشید، هیچ جانشینی برای گلکسی Note 8 وجود ندارد.

بهترین گوشی بادوام

Samsung Galaxy S8 Active

galaxy s8 active back بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

گوشی گلکسی S8 Active از لحاظ داخلی با گلکسی S8 کاملا یکسان است. از قابلیت شارژ بی سیم گرفته تا اجزای داخلی و جزئی سخت افزار. با این حال، بدنه این گوشی نسبت به گلکسی S8 به میزان قابل توجه ای قطور تر، بلند تر، عریض تر و سنگین تر است؛ همچنین یک صفحه نمایش صاف دارد و قسمت پشت شیشه ای نیست. بعلاوه روی صفحه نمایش آن یک روکش پلاستیکی شفاف تعبیه شده تا آن را از ضربه محافظت کند؛ که این قابلیت برای کسانی که مکررا روی صفحه نمایش خود خش می اندازند بسیار کاربردی است.

بله این گوشی مال یک نسل قبل است، اما تا وقتی که شرکت سامسونگ گلکسی S9 Active را معرفی نکند، بهترین انتخاب برای گوشی که تا حد زیادی ضد ضربه و بادوام است، قطعا گلکسی S8 Active است.

کلام آخر: گلکسی S8 Active بهترین گوشی نیست که سامسونگ تا به حال ساخته است اما قطعا یکی از نیرومند ترین گوشی های موجود است.

یک نکته دیگر: حجم و اندازه بزرگ این گوشی به سازندگان اجازه داده است که در آن یک باتری اضافه با ظرفیت 1000 میلی آمپری قرار دهند که در کل ظرفیت آن تا 4000 میلی آمپر می رسد. با در نظر گرفتن این نکات اصلا لازم نیست نگران عمر باتری گلکسی S8 Active باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *