بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

بهترین گوشی سامسونگ؛ سامسونگ بدون شک بزرگترین نام در جهان اندروید است و اگر شما قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، منطق حکم می کند که احتمالا به دنبال خرید یک گوشی از غول کرده ای دنیای موبایل هستید. با این حال، با اینکه آسان است فقط بگوییم “یا نوت را تهیه کنید یا آخرین مدل سری S” اما سامسونگ گوشی های مختلف را در رنج متفاوتی از قیمت بین 85 دلار تا 1000 دلار داراست ک البته هرکدام هم در نوع خود قوی هستند.

بعضی از گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ از لحاظ مشخصات و طراحی بسیار مشابه یکدیگر هستند و انتخاب یک گوشی بهتر را گیج کننده می کنند. این همان جایی است که قصد بررسی آن را داریم. در این لیست، ما برخی از بهترین تلفن های سامسونگ در بالا، میان و حتی پایین رده را بررسی خواهیم کرد.

این مقاله همیشه بروز خواهد شد .

گلکسی S20 اولترا : بهترین گوشی سامسونگ با کیفیت فوق العاده

گلکسی اس 20 اولترا

گلکسی اس 20 اولترا تازه ترین محصول شرکت سامسونگ می باشد که طراحی فوق العاده و دوربین بسیار قدرتمندی دارد . این تلفن همراه با 12/16 گیگابایت رم عرضه شده که در نوع خود جزو قدرتمندترین ها است . اما آن چیزی که این گوشی هوشمند را به دیگران متمامیز کرده است رم و سی پی یو قدرتمند نیست . این تلفن همراه دوربین بسیار قدرتمندی دارد که می تواند تصاویری تا 100 برابر بزرگنمایی با کیفیت بسیار بالا را به لطف سنسور 108 مگاپیکسلی عکس برداری نماید .

قیمت : 1400 دلار

 

گلکسی S10 پلاس: بهترین برای عاشقان پرچمدار سامسونگ

قیمت: ۸۹۹ پوند

2 8 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

جدیدترین ناوگان گوشی های پرچمدار سامسونگ با احترام زیادی مواجه شده اند و احتمالا بهترین مدل این سری گوشی گلکسی S10 پلاس می باشند. شاید در بین این سری بیشترین هزینه را داشته باشد، اما ویژگی های اضافی و مناسبی که دریافت می کنید ارزش پول بیشتر را دارند. نه تنها صفحه نمایش گلکسی S10 پلاس بزرگتر است (از پنل جدید Dynamic AMOLED سامسونگ استفاده شده است)، بلکه مجهز به دوربین سلفی ثانویه و باتری بزرگتر با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت نیز می باشد.

چیزهای دیگر تا حد زیادی مشابه هستند؛ S10 پلاس مانند هم کیشان خود از شیک ترین گوشی های معرفی شده توسط سامسونگ می باشد. گلکسی S10 پلاس نه تنها از لحاظ ظاهری خاص به نظر می رسد بلکه از گذشته بسیار سریعتر شده است. اگر عظمت و ابهت یک پرچمدار را در جیب خود می خواهید، هیچ چیز بهتر از این گوشی نیست.

مشخصات کلیدی گلکسی S10 پلاس:

  • پردازنده: سامسونگ اگزینوس ۹۸۲۰؛ 
  • صفحه نمایش: ۶.۴ اینچ، ۳۰۴۰*۱۴۴۰؛
  • دوربین: اولی ۱۲ مگاپیکسل f/1.5، دومی ۱۲ مگاپیکسل f/2.4 و سومی ۱۲ مگاپیکسل f/2.2؛
  • فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/۱ ترابایت؛
  • سیستم عامل: اندروید ۹.

گزینه های قابل احترام : بالا رده های گذشته

گلکسی نوت 9 : پیرمرد دوست داشتنی !

بهترین گوشی سامسونگ - پرچمدار

نه تنها گلکسی نوت 9 بهترین گوشی سامسونگ است بلکه می توانید آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند بازار نیز انتخاب کنید. مشخصات رده بالا، کیفیت عالی ساخت و ویژگی های اضافی آن را به طرز قابل توجهی از دیگران متمایز می کند.

این فبلت دارای نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی با کیفیت QHD+ با صفحه منحنی و نسبت ابعاد 18.5:9 می باشد. این دستگاه با توجه به منطقه شما با اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 قدرت یافته و علاوه بر یک رم حداکثر 8 گیگابایتی یک حافظه داخلی 512 گیگابایتی قابل ارتقا هم دارد. مانند همه دستگاه های سری نوت، این گوشی نیز S Pen را داراست که از بلوتوث کم انرژی (BLE) پشتیبانی می کند و در کنار استفاده از دکمه قلم برای باز کردن دوربین و سلفی گرفتن، می توانید کارهای دیگر را با آن انجام دهید.

مشخصات و ویژگی های دیگر شامل یک باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی، دو دوربین 12 مگاپیکسل در عقب و حسگر عنبیه چشم می شوند. با توجه به تاییدیه IP68، این گوشی نیز ضد آب است. تنها نقطه ضعف نوت 9 را می توان گران بودن آن نامید. نسخه اولیه قیمت 1000 دلاری دارد در حالی که نسخه نهایی با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برچسب 1250 دلاری خورده است.

مشخصات گلکسی نوت 9

  • نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2960×1440
  • اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 بسته به منطقه زندگی شما
  • 6/8 گیگابایت رم
  • 128/512 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت
  • دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بدون قابلیت تعویض
  • اندروید 8.1 اوریو
  • 201 گرم وزن، ابعاد9 x 76.4 x 8.8 میلی متری

گلکسی S9 و S9 Plus : دو قلو های ناهمسان

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ

گلکسی S9 و S9 Plus هردو از چیپ ست اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 (بسته به منطقه شما) بهره می برند، تاییدیه IP68 را دارند و جک هدفون هم در آنها قرار دارد. آنها همچنین دارای یک اسکنر عنبیه چشم، AR Emojis و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستند.

با این حال چندین تفاوت بین دو مدل وجود دارد. گلکسی S9 دارای نمایشگر 5.8 اینچی نسبت به نمایشگر 6.2 اینچی مدل پلاس است. سه تفاوت دیگر دوربین، رم و باتری می باشند. مدل پلاس دارای یک دوربین دوگانه در پشت، 6 گیگابایت رم و یک باتری 3500 میلی آمپری است در حالی که S9 یک دوربین در پشت، 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپری دارد. هردو گوشی اکنون در حال فروش هستند: گلکسی S9 با قیمت 620 دلار شروع می شود و نسخه پلاس آن 740 دلار قیمت دارد.

گلکسی نوت 8 : داداش کوچیکه

Samsung Galaxy Note 8 camera fingerprint scanner 840x472 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

اگر یک گوشی سامسونگ با قلم S Pen می خواهید، اما نمی خواهید بیش از حد پول برای نوت 9 بپردازید، نوت 8 سال گذشته می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در مقایسه با نسخه جدد خود، این دستگاه دارای نمایشگر کوچکتر 6.3 اینچی و یک باتری کوچکتر 3300 میلی آمپری است. S Pen از بلوتوث پشتیبانی نمی کند و دوربین از ویژگی دیافراگم دوگانه برخوردار نیست. با این حال، هنوز هم این گوشی قدرت بالایی دارد و با ویژگی های چون صفحه منحنی، اسکنر عنبیه و امکانات دیگر هنوز هم یکی از بهترین هاست. مهم تر از همه نسخه 64 گیگابایتی آن این روزها 720 دلار قیمت دارد.

بهترین گوشی سامسونگ : میان رده های جذاب

سامسونگ گلکسی A50 : خوش قیمت و مناسب !

samsung galaxy a50 64gb black بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

سامسونگ گلکسی A50 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ می باشد که در بازار ایران به فروش بسیار بالایی دست یافت . سری A سامسونگ که در سال 2019 معرفی و روانه بازر شده اند کیفیت بسیار بالایی را از خود ارائه داده اند و همین امر باعث شده که به پر فروش ترین تلفن های بازار تبدیل شوند . دوربین 3 گانه 24 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر صفحه و صفحه نمایش مثال زدنی آن از دلایل اصلی معرفی این تلفن همراه به عنوان بهترین ها می باشد .

گلکسی M30S : بزرگ مرد کوچک

galaxy m30s سامسونگ در نزدیکی معرفی 550x343 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

هر چند که M30S را نمیتوان یک میان رده گران قیمت نام گذاری کرد اما ارزش دارد که آن را در لیست میانرده های خود قرار دهیم . باتری 6000 میلی آمپری دوربین 48 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد سامسونگ گویای قدرت و کیفیت این تلفن همراه می باشد . این تلفن همراه در سال 2019 معرفی و به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی توانست به یکی از بهترین تلفن همراه های بازار با این حجم از باتری و مدت زمان نگداری شارژ شود . اگر نگهداری شارژ برای شما مهم و حائز اهمیت می باشد این تلفن همراه بهترین گوشی برای شماست .

گلکسی A70: بهترین میان رده سامسونگ (بهترین در 2019)

بهترین گوشی سری A
بهترین گوشی سری A

در سالهای اخیر سامسونگ واقعا تلاش خود در زمینه تولید گوشی های میان رده به طرز فوق العاده ای افزایش داده است. سری A فعلی دسته ای از گوشی های ارزان قیمت و قابل احترام هستند و هیچ یک از آنها مناسب تر از A70 نیست. با ۳۶۹ پوند، شما می توانید گلکسی A70 با دوربین سه‌گانه، صفحه نمایش Super AMOLED Infinity U و پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵  را دریافت کنید. به این موارد جک ۳.۵ میلی متری هدفون و سنسور اثر انگست درون نمایشگر را اضافه کنید؛ اکنون به راحتی متوجه خواهید شد که چرا ما آن را به عنوان بهترین گوشی میان رده گلکسی سامسونگ به شمار می آوریم.

گزینه های قابل احترام میان رده

گلکسی A7 (2018) بهترین گوشی میان رده

بهترین مدل گوشی سامسونگ

سامسونگ در ماه سپتامبر گوشی میان رده گلکسی A7 (2018) را به عنوان اولین گوشی خود با 3 دوربین در پشت عرضه کرد. تنظیم دوربین سه گانه در پشت آن چیزی است که در فقط در برخی از تلفن های پیشرفته مانند هوآوی P20 Pro یافت می شود. این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض 120 درجه، لنز اصلی 24 مگاپیکسلی و یک لنز عمیق 5 مگاپیکسلی دارد.

دوربین این گوشی همچنین ویژگی Scene Optimizer را داراست که در نوت 9 یافت می شود. این تکنولوژی می تواند به طور خودکار تشخیص دهد دوربین چه چیزی را دنبال می کند و تنظیمات را برای ایجاد یک تصویر بهتر تغییر دهد. البته این ویژگی برای دستگاه های سامسونگ منحصر بفرد نیست و در گوشی های دیگر دیده شده است.

گلکسی A7 یک نمایشگر 6 اینچی Full HD+، مقدار 6 گیگابایت رم و یک باتری 3300 میلی آمپری دارد. این گوشی همچنین جک هدفون و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با قابلیت AR Emojis دارد. قیمت آن هنوز اعلام نشده است ولی پیش بینی می شود بین 400 تا 500 دلار فروخته شود. قبل از عرضه در بازارهای دیگر جهان، این گوشی در قفسه بازارهای اروپا و آسیا یافت خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A8 و A8 Plus

Galaxy A8 Plus 9 of 13 840x472 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

گلکسی A8 Plus در زمینه مشخصات بسیار شبیه به گلکسی A7 (2018) می باشد. همچنین نمایشگر 6 اینچی Full HD+، چیپ ست اگزینوس 7885 و حداکثر 8 گیگابایت رم است. این گوشی تنها یک دوربین در پشت دارد ولی باتری 3500 میلی آمپری بزرگ را عرضه می کند. از سوی دیگر گلکسی  A8 با صفحه نمایش 5.6 اینچی کوچک، 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپری همراه است. از همان پردازنده و دوربین برادر بزرگ تر خود بهره می برد. به طور کلی این دستگاه ها مشخصات قدرتمند و طراحی عالی ارائه می دهند به همین دلیل می توان از آنها به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در بخش میان رده نام برد. آنها رسما در ایالات متحده منتشر نشده اند ولی می توانید نسخه بین المللی آنها را با قیمت بین 330 تا 385 دلار خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی A6 و A6 Plus

galaxy a6 plus 840x497 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

گلکسی A6 Plus ویژگی های بیشتری نسبت به A6 ارائه می دهد و یک نمایشگر 6 اینچی Full HD+، چیپ ست اسنپدراگون 450 و حداکثر 4 گیگابایت رم دارد. همچنین با وجود دوربین دوگانه در عقب و یک باتری 3500 میلی آمپری عرضه می شود. گلکسی A6 اما علاوه بر یک نمایشگر کوچکتر 5.6 اینچی با کیفیت Full HD+، دارای پردازنده اگزینوس 7870 و حداکثر 4 گیگابایت رم می باشد. همچنین مدل کوچکتر، فقط یک دوربین در پشت دارد و باتری آن 3000 میلی آمپری است.

مدل Plus هنوز به طور رسمی در ایالات متحده رونمایی نشده است ولی می توانید نسخه بین المللی را با قیمت 280 دلار و بدون گارانتی تهیه کنید. گلکسی A6 اما به آمریکا رسیده و در AT&T، Sprint و Boost Mobile در دسترس است. به طرز شگفت انگیزی قیمت مدل پایه از مدل پلاس بیشتر است و با قیمت 350 دلار به فروش می رسد.

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

۱– سامسونگ Galaxy M30

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

Galaxy M30 سامسونگ با قیمتی زیر ۲۵۰ دلار یکی از رده بالاترین اسمارتفون های ارزان قیمت یا همان خوش قیمت سامسونگ محسوب می شود. این گوشی هوشمند به مشخصات خوبی مجهز شده که تجربه کاربری لذت بخشی را برای افراد رقم می زند.

یک نمایشگر پروضوح، نرم افزار روان و بهینه، دوربین مناسب و برخی دیگر از ویژگی های برجسته Galaxy M30 محسوب می شود. اما بهترین نقطه عطف این تلفن هوشمند باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده که افراد می توانند با آن ساعت ها تلفن هوشمندی نظیر Galaxy M30 را به کار گیرند.

با تمام این تفاسیر Galaxy M30 یکی از بهترین خوش قیمت های سامسونگ تلقی می شود.

۲– سامسونگ گلکسی A30

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

اگرچه نام Galaxy A30 و Galaxy M30 شبیه به هم هستند در برخی ویژگی ها شبیه به هم و در برخی موارد دیگر متفاوت محسوب می شوند. گلکسی A30 بخشی از خانواده گلکسی A شناخته شده اما گلکسی M30 جزئی از خانواده سطح پایین تر گلکسی M به حساب می آید.

این دیوایس میان رده باکیفیتی بوده و از بدنه زرق و برق داری برخوردار است. Galaxy A30 دارای چند ویژگی برجسته است که نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت. دوربین Galaxy A30 در عقب دوگانه است اما M30 دوربین سه گانه دارد. باتری این مدل نیز کم ظرفیت تر از M30 بوده و با قیمت ۲۰۰ دلاری در واقع یک مدل سطح پایین تر از M30 تلقی می شود.

اما در مجموع گزینه عالی در میان گوشی های هوشمند رده میانی به شمار می رود.

۳- سامسونگ گلکسی A20

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

در میان گوشی های هوشمند متنوع میان رده سامسونگ می توان به مدل های مختلفی اشاره داشت. دیگر مدل مورد بحث گلکسی A20 نام دارد که مدلی رده پایین تر از گلکسی A30 محسوب می‌شود. این دیوایس اندرویدی سامسونگ اقتصادی محسوب شده و از کیفیت بدنه مطلوبی برخوردار است.

اگرچه گلکسی A20 در سطح A30 یا M20 نیست، اما همچنان مدل مناسبی تلقی شده که می تواند تجربه کاربری روزانه ایده آلی داشت. یکی از موارد قابل توجه گلکسی A20 عرضه آن در مناطق گسترده بوده و تنها مناطق محدودی را دربرنمی گیرد.

با قیمت کمتر از ۱۶۰ دلار این گوشی هوشمند سامسونگ تجربه کاربری مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

مشخصات کلیدی گلکسی A20

  • صفحه نمایش ۶.۴ اینچی HD+
  • پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۸۴
  • حافظه رم ۳ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی
  • دوربین عقب دو گانه ۱۳/۵ مگاپیکسلی
  • دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری
  • سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری One UI

۴- سامسونگ گلکسی A10

بهترین گوشی سامسونگ 2019

تلفن هوشمند گلکسی A10 اگرچه رده پایین ترین عضو خانواده گلکسی A محسوب می شود، اما همچنان گزینه ارزشمندی در میان محصولات اقتصادی سامسونگ به شمار می رود. این دیوایس یک مدل مقرون به صرفه است که از طراحی با صفحه نمایش ناچ بهره می برد و قیمت فوق العاده ایده آلی دارد.

این محصول شرکت سامسونگ ویژگی های قابل توجهی را دربرمی گیرد و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. Galaxy A10 از صفحه نمایش مطلوبی برخوردار است و با مشخصات سخت افزاری ایده آل راهی بازار می شود.

گلکسی ای ۱۰ قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار دارد و یک مدل اقتصادی است.

مشخصات کلیدی گلکسی A10

  • صفحه نمایش ۶.۲ اینچی HD+
  • پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۸۴
  • حافظه رم ۳ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی
  • دوربین عقب تک لنز ۱۳ مگاپیکسلی
  • دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی
  • باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری
  • سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری One UI

۵- سامسونگ گلکسی A10e

بهترین گوشی سامسونگ 2019

آخرین مدل مورد اشاره گلکسی A10e محصول فوق العاده اقتصادی سامسونگ است. این دیوایس رده پایین ترین گوشی هوشمند خانواده گلکسی A بوده که از مشخصات مناسب و قیمتی کمتر از ۱۴۰ دلار بهره می برد.

با قیمت و مشخصات مورد اشاره، گلکسی A10e برای افرادی مناسب است که به دنبال یک گوشی هوشمند کاربردی و جذاب هستند. همچنین نباید هزینه بالایی برای خرید یک اسمارتفون در نظر گیرند. طراحی ساده و در عین حال باکیفیت یکی از ویژگی های برجسته این دیوایس است.

گزینه های قابل احترام ارزان قیمت

سامسونگ گلکسی J3 (2018)

samsung galaxy j3 840x446 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

اگر حتی برچسب 250 دلاری قیمت گلکسی J7 برای شما زیاد می باشد، گلکسی J3 (2018) شاید گزینه مناسب تری برای شما باشد. این گوشی در وب سایت سامسونگ با قیمت 170 دلاری وجود دارد. این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی، اگزینوس 7570 و 2 گیگابایت رم می باشد. گلکسی J3 (2018) همچنین یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و باتری 2600 میلی آمپری دارد.

از لحاظ شکلی شبیه به گلکسی J7 (2018) می باشد اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. بدون شک این یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ است که می توانید آن را خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی J2 Core

samsung galaxy j2 core composite 840x474 بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)

گلکسی J2 Core اولین گوشی سامسونگ با اندروید گو می باشد. مشخصات گوشی قرار نیست شما را شگفت زده و البته این هدف نیست. این گوشی نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 960 * 540، اگزینوس 3475 و 1 گیگابایت رم دارد. همچنین علاوه بر حافظه داخلی 8 گیگابایتی قابل ارتقا و جک هدفون، می توانید دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی در پشت و باتری 2000 میلی آمپری را در آن بیابید.

گلکسی J2 Core ارزان ترین گزینه در لیست است. متاسفانه این گوشس در آمریکا منتشر نشده است ولی در بازارهای نوظهوری چون هند می توانید آن را با قیمت 85 دلار تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی J4 Plus و J6 Plus

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ-بهترین گوشی میان رده سامسونگ

آخرین دستگاه هایی که در فهرست بهترین گوشی سامسونگ لیست ما قرار دارند، گلکسی J4 Plus و J6 Plus هستند که در بسیاری از زمینه ها شبیه یکدیگر می باشند. هردو دارای نمایشگر 6 اینچی HD+، اسنپدراگون 425 و باتری 3300 میلی آمپری هستند. آنها همچنین اندروید 8.1 اوریو را اجرا می کنند. با این حال مدل J6 Plus در بخش مشخصات ویژگی های بیشتری چون دوربین دوگانه در پشت، حداکثر 4 گیگابایت رم و یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه ارائه می دهد.

J4 Plus فقط یک دوربین عقب دارد و حداکثر 3 گیگابایت رم را ارائه می دهد. این گوشی حسگر اثر انگشت ندارد ولی از ویژگی تشخیص چهره پشتیبانی می کند که البته زیاد  هم ایمن نیست. گلکسی J4 Plus و J6 Plus در ماه سپتامبر معرفی شدند و به زودی در هند با قیمت 150 و 215 دلار به فروش خواهند رسید. اکنون هیچ اطلاعی مبنی بر عرضه این گوشی ها در بازارهای غربی نیست.

آیا شما هم با بهترین گوشی سامسونگ موجود در این لیست موافق هستید؟ آیا یک گوشی بزرگ وجود داشت که در این لیست ذکر نشد ولی جزو لیست بهترین گوشی های سامسونگ بود؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین گوشی سامسونگ ؛ بهترین گوشی پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت در بازار (2020)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *