بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

با توجه به تسلط کامل اندروید بر روی گوشی های هوشمند دنیا، انتخاب بهترین گوشی های اندروید تقریبا مترادف با انتخاب بهترین گوشی هوشمند بازار است. در حالی که گوشی های اندروید چند رقیب اندک در سیستم عامل های دیگر دارند، اما رقابت داخلی فوق العاده شدید است. از گوشی های براق که سطح طراحی را به بالاترین درجات می برند گرفته تا گوشی های خارق العاده با مجموعه ای عظیم از ویژگی ها یا حتی گوشی های اندروید مقرون به صرفه که هر آنچه نیاز دارید را با سطح پول شما یکسان می کنند، می توان گفت اکوسیستم اندروید با گوشی های جذاب متنوعی پر شده است. اما کدام یک از آنها بهترین های 2018 هستند؟

“سرافرازی” درونی است و شما نمی توانید فقط با مشاهده تعدادی جزئیات و مشخصات به عظمت درونی یک گوشی یا حتی بد بودن آن پی ببرید. در این مطلب ما به مطلوب ترین ها توجه داریم، همان هایی که در نوع خود بهترین هستند و با آنها جای هیچ خطایی نیست.

سامسونگ گلکسی نوت 9

Galaxy Note 9 Review Batch 2 8 of 9 840x472 بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

گلکسی نوت 8 در نوع خود یک گوشی کامل بود، اما گلکسی نوت 9 به نحوی از آن هم بهتر است.

نوت 9 هنوز هم اندازه ای بزرگ دارد، همانطور که انتظار می رفت S Pen جدید طبق معمول توانست توجه علاقه مندان نوت را به خود جلب کند. این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED، تراشه اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت رم، یک حافظه داخلی دیوانه کننده 128 یا 512 گیگابایتی و همچنین تنظیم دو دوربین مشابه با آنچه در گلکسی S9 Plus دیدیم می باشد. این گوشی اساسا دارای بهترین ویژگی هایی است که می توانید از گوشی هوشمند در سال 2018 انتظار داشته باشید.

برخی از ارتقاهای آن ارزش توجه دارند. در ابتدا، باتری. سامسونگ باتری را از 3300 میلی آمپر ساعت در نوت 8 به 4000 میلی آمپر ساعت در نوت 9 ارتقا داده است. به علاوه که اکنون S Pen از بلوتوث پشتیبانی می کند، بنابراین شما می توانید کنترل مواردی چون موسیقی و دوربین را با دکمه S Pen انجام دهید. این بسیار عالی است.

در نهایت، تنظیم دوربین دوگانه در پشت گوشی ممکن است مشابه S9 Plus باشد، اما نوت 9 می تواند چیزی که در تصویر گرفته شده است را شناسایی کرده و به طور خودکار بهترین تنظیمات دوربین را برای هر صحنه انتخاب کند.

سامسونگ گلکسی S9 و S9 Plus

samsung galaxy s9 plus review aa 2 of 25 840x472 بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

گلکسی S9 گوشی پالایش و زدودن اشکالات است. طراحی، نمایشگر، عکاسی و عملکرد همه مناطق خطی موازی S8 می باشند و توانسته اند در S9 همه موارد را ارتقا ببخشند.

بزرگ ترین پیشرفت در گلکسی S9 مربوط به دوربین آن است. S9 دارای دو حسگر فوکوس اتوماتیک 12 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است که این دو حسگر از دو درجه دیافراگم 1.5 و 2.4 پشتیبانی می کنند. این لنزهای عنبیه مکانیکی قادر هستند دیافراگم را بسته به شرایط روشنایی محیط تغییر دهند. اگر شما به چیزی حتی قدرتمند تر نیاز دارید، گلکسی S9 Plus با دو دوربین در پشت برای شماست.

سامسونگ همچنین نسخه ای خیره کننده از انیموجی اپل را با نام AR Emoji اضافه کرده است که به شما اجازه می دهد گیف و ویدئو کارتونی ایجاد کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این ها جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ هستند، بنابراین جای تعجب نیست که پرطرفدارترین ویژگی های موجود را در خود گنجانده اند. آنها با صفحه نمایش 5.8 یا 6.2 اینچی Quad HD+ Super AMOLED، مقدار 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، جک 3.5 میلی متری هدفون و با اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 بسته به منظقه زندگی شما طراحی شده اند.

گوگل پیکسل 2 یا پیکسل 2XL

google pixel 2 and 2 xl review aa 10 of 19 840x472 بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

پیکسل 2 و پیکسل 2XL گوشی های هوشمند جدید و پرچمداران گوگل می باشند. در بین گوشی های موجود در این لیست آنها دارای زرق و برق زیادی نیستند اما اگر شما به دنبال گوشی های اندروید ساده هستید، این دو می توانند گزینه بسیار خوبی براش ما باشند.

پیکسل 2 و 2 XL دارای نمایشگر 5 و 6 اینچی OLED و بلندگوهایی جلویی هستند. همچنین آنها از تراشه کوالکام اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم LPDDR4x و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی در درون خود بهره می برند.

آنها همچنین دارای دو مورد از بهترین دوربین گوشی های اندروید در حال حاضر هستند. نه تنها این گوشی ها بر اساس آزمایشات DxOMark دارای یکی از بهترین دوربین گوشی های هوشمند هستند، بلکه طبق مشاهدات ما عملکرد دوربین اصلی پیکسل 2 در بسیاری از موارد چشمگیر است. با اینکه این دو گوشی دارای دوربین دوگانه نیستند، اما یک حالت پرتریت هم برای دوربین عقب و هم برای دوربین جلو وجود دارد.

با وجود مشکلات موجود در مورد نمایشگرهای پیکسل 2XL، اما ما هنوز خوشحالیم که می توانیم هردو گوشی را به هر کسی که دنبال بهترین گوشی سال 2018 است، توصیه کنیم.

هوآوی P20 Pro

Huawei P20 Pro camera detail 5 840x472 بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

هوآوی P20 و P20 Pro یکی دیگر از گزینه های ما در این لیست می باشند که قدم بزرگی نسبت به نسل پیشین خود برداشته اند و اکنون به عنوان بهترین گوشی های کشور چین نام برده می شوند.

برای شروع باید گفت این گوشی یکی از چشمگیرترین دستگاه هایی است که تا کنون دیده ایم. هر دو مدل در چند رنگ مختلف در دسترس هستند، اما P20 Pro دارای یک نسخه رنگ شفقی منحصر بفرد است که دارای شیب رنگ آبی به سمت بنفش می باشد که با توجه به شرایط روشنایی تغییر می کند. البته این تنها دلیلی نیست که P20 Pro یکی از بهترین هاست. مدل برتر این گوشی دارای سه دوربین عقب 8، 20 و 40 مگاپیکسلی می باشد. دوربین های 20 و 40 مگاپیکسلی لرزشگیر اپتیکال ندارند، اما هوآوی می گوید استفاده از رابط کاربری دوربین برای افرادی که دستشان تکان می خورد کمک خواهد کرد.

این اولین پرچمدار سال 2018 هوآوی است بنابراین هردو گوشی برخی ویژگی های نهفته در خود دارند. P20 دارای نمایشگر 5.8 اینچی Full HD+ LCD، 4 گیگابایت رم و یک باتری 3400 میلی آمپری است. در حالی که P20 Pro  دارای نمایشگر 6.1 اینچی Full HD+ OLED، مقدار 6 گیگابایت رم و یک باتری 4000 میلی آمپری می باشد. هردو دستگاه توسط تراشه کیرین 970 هوآوی قدرت یافته اند. این تراشه در میت 10 و میت 10 پرو یافت می شود.

وان پلاس 6

OnePlus 6 Review 2 of 19 840x560 بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

وان پلاس 5T هنوز هم یک گوشی قدرتمند در میان گوشی های اندروید با استانداردهای کنونی است، اما وان پلاس دست از تلاش برنداشته و با گذر کردن از مرزها گوشی وان پلاس 6 را روانه بازار کرده است.

وان پلاس یک طراحی کاملا جدید و شیشه ای را با وان پلاس 6 معرفی کرده است. پشت گوشی تقریبا شبیه به گلکسی S9 یعنی صیقلی و صاف است و در جلو نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED قرار دارد. بله یک ناچ (بریدگی بالای صفحه) وجود دارد اما شما می توانید به راحتی آن را از تنظیمات خاموش کنید.

این گوشی همچنین بهترین و جدیدترین ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد: تراشه اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت فضای حافظه داخلی. مانند همه موارد دوربین ها هم ارتقا یافته اند. این گوشی با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 در عقب عرضه شده است که نشان می دهد پیکسل ها 19 درصد از وان پلاس 5T بزرگ تر می باشند. همچنین حالت ویدئوهای حرکت آهسته با 720 پیکسل در سرعت 480 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل در سرعت 240 فریم بر ثانیه در این گوشی وجود دارند. همچنین می توانید ویدئوهای 4K را در سرعت 60 فریم در ثانیه تهیه کنید.

همچنین این احتمالا یکی از اولین دستگاه هایی است که در هنگام راه اندازی اندروید 9 را دریافت می کند. برای همه افرادی که طرفدار پیکسل نیستند ولی به بروزرسانی های سریع علاقه دارند، وان پلاس 6 توصیه می شود.

ال جی G7 ThinQ

LG G7 Review 13 840x472 بهترین گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار (مهر 97)

ال جی G7 ThinQ تلفیقی از گوشی های سال گذشته G6 و V30 با کمی حضور آیفون X می باشد.

در بالای نمایشگر فوق العاده 6.1 اینچی، شما می توانید یک برش ناچ مختص 2018 را پیدا کنید. اگر شما طرفدار آن نیستید، می توانید آن را از طریق تنظیمات خاموش کنید.

گوشی های ال جی همیشه یک تجربه صوتی قوی را فراهم کرده اند و این گوشی هم از این قاعده مستثنا نیست. گوشی در حقیقت از فضای داخلی آن به عنوان یک اتاق پیچش صدا برای تقویت باس استفاده می کند و صدای بلندتری در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با پشتیبانی 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC و DTS: X 3D Surround Sound همراه است.

این گوشی همچنین دارای برخی از بهترین ویژگی هایی است که می توانید از یک گوشی در حال حاضر انتظار داشته باشید: یک اسنپدراگون 845، دو دوربین 16 مگاپیکسلی زاویه باز و گواهینامه های IP68 و MIL-STD 810G در این گوشی وجود دارد. به عنوان یک جایزه یک دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت وجود دارد که به شما اجازه می دهد با دستیار صوتی مانند رادیو صحبت کنید.

بهترین گزینه

انتخاب بهترین گزینه را در این زمینه به دست شما مخاطبان همیشگی سامسونگ یار می سپاریم. در بخش نظرات با ما همراه باشید و ما را از انتخاب خود آگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *