آموزش کامل موت كردن در اينستاگرام با سریعترین روش

اینستاگرام در هر بروزرسانی ویژگی ها و کنترل های جدیدی به برنامه خود اضافه می کند. طی بروزرسانی 22 مه 2018، ویژگی بی صدا کردن، نادیده گرفتن یا موت کردن افراد نیز به برنامه اضافه شده است که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. در این ویژگی شما می توانید بدون آنفالو کردن افراد از محتوی منتشر شده توسط آنها عبور کنید.

موت كردن در اينستاگرام
موت كردن در اينستاگرام

شخصا، راجب این ویژگی جدید بسیار هیجان زده ام، زیرا افراد زیادی وجود دارند، که می خواهم بدون آنفالو کردن آنها از دیدن پست های تکراری‌شان صرف نظر کنم. من در گذشته برای اینکار از مسدودکننده محتوی iOS به نام Feedless استفاده می کردم، اما استفاده از مرا مجبور به استفاده از نسخه وب اینستاگرام می کرد و پیام های مستقیم موجود در برنامه را از دست می دادم.

همچنین بخوانید : چگونه دایرکت اینستا را ببندیم ؟

در حالی که گزینه ای برای بیصدا کردن استوری های موجود در اینستاگرام از قبل وجود داشته است، نادیده گرفتن داستان ها و پست ها از اجرا گزینه ارزشمند جدیدی می باشد. اگر این مراحل برای شما کار نکرد، نگران نباشید زیرا ظاهرا هنوز اختلال هایی وجود دارند.

برای مسدود کردن کامنت های بد و توهین آمیز در اینستاگرام، در این لینک همراه ما باشید.

موت كردن در اينستاگرام یا نادیده گرفتن یعنی چه ؟

نادیده گرفتن کسی در اینستاگرام به این معنی است که پست‌ها و استوری‌های او در فید شما ظاهر نمی‌شوند، اما همچنان او را دنبال می‌کنید و همچنان می‌توانید پیام‌های مستقیم برای آنها ارسال کنید. حتی اگر فردی را نادیده گرفته اید، همچنان می توانید با رفتن به صفحه نمایه او، پست های او را مشاهده کنید. بهتر از همه؟ اینستاگرام کلاهبردار نیست و به شخص نمی‌گوید که او را بی‌صدا کرده‌اید.

نادیده گرفتن در اینستاگرام

  1. روی پروفایل کاربری فرد مورد نظر ضربه بزنید.
موت كردن در اينستاگرام
موت كردن در اينستاگرام
  1. نماد سه نقطه را انتخاب کنید.
موت كردن در اينستاگرام
موت كردن در اينستاگرام
  1. گزینه Mute (نادیده گرفتن) را انتخاب کنید.
موت كردن در اينستاگرام
موت كردن در اينستاگرام
  1. روی گزینه Mute Posts (نادیده گرفتن پست ها)، Mute Story (نادیده گرفتن داستان ها) یا Mute Posts and Story (نادیده گرفتن پست‌ها و داستان) ضربه بزنید.
موت كردن در اينستاگرام
موت كردن در اينستاگرام

می توانید اینکار را برای هر کاربری انجام دهید و کنترل اجرای پست ها و داستان ها را در دست بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *